امنیت

هراس افگنا ن، به‏جای صلح، مستحق نابودی می‎باشند

کابل ۲۵ جدی باختر
دولت جمهوری اسلامی افغانستان ضمن احترام و داشتن تعهد قوی به اصل آزادی بیان،  به هیچ فرد اجازه نمی‎دهد که با استفاده از آزادی بیان، قاتلان هموطنان به خصوص زنان و کودکان و هم‎چنان ویران‎گران اماکن مقدس و عام‎المنفعه و در مجموع کشور را فرشتگان صلح خطاب کند.
به گزارش آژاس باختر دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری با نشر اعلامیه ای در این باره نوشته است، گروه‎های تروریستی که هر روز به اشاره بیگانه ها، به‎خاطر ویرانی کشور، به شهادت رساندن و زجر و آزار مردم فعالیت‏های تروریستی و شوم را انجام می‏دهند، آنان به‏جای صلح، مستحق نابودی می‎باشند که نیروهای امنیتی و دفاعی شجاع ما بر ضد آن‏ها در سنگرهای دفاع از وطن مبارزه برحق می‌نمایند.
شخصیت‎های ملی و رهبران افغانستان برای همه هموطنان قابل احترام می‎باشند و هرنوع بی‎احترامی و گستاخی بر آنان، باعث ناراحتی و رنجش خاطر ملت عظیم افغانستان خواهد شد و چنین رفتار و اعمال شوم شان هرگز قابل قبول نمی‎باشد.
دولت بادقت و جدیت تمام این موضوع را بررسی می‎کند و در چوکات قانون علیه آن اقدام خواهد کرد که این اقدام به زودی و به موقع با مردم شریف افغانستان شریک می‎گردد.
دولت جمهوری اسلامی افغانستان، برای همه هم‎وطنان و رسانه‎ها سفارش می‏کند که در این برهۀ حساس تاریخی کشور، تحت تأثیر تبلیغات دشمن قرار نگیرند که تلاش می‎ورزند وحدت ملی ملت بزرگ ما را خدشه دار سازند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا