فرهنگ

گشایش نمایشگاه بزرگ کتاب درهرات

شهرهرات 12 عقرب باختر
نمایشگاه بزرگ کتاب هرات امروزبکارخود خاتمه داد.
این نمایشگاه از یک هفته بدین سو درمقابل ریاست اطلاعات وفرهنگ  راه اندازی شده بود درین مدت بالغ برپنجاه هزارتن ازشهروندان ازکتاب های موجود بازدید نمودند.
آریا رئوفیان رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات ضمن تقدیر از کسانی که در امربرگزاری این نمایشگاه همکاری نموده اند گفت :این نمایشگاه با استقبال بی سابقه شهروندان وفرهنگیان مواجه شد.
رییس اطلاعات وفرهنگ ،  برگزاری این نمایشگاه را در ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی مهم دانسته بیان داشت که ریاست اطلاعات و فرهنگ با اجرای برنامه های متعدد در حاشیه این نمایشگاه،  مردم به خصوص جوانان را به پژوهش ,مطالعه و نوشتن علاقه مند ساخته است .
در عین حال احمد جاوید ضرغام امر فرهنگ و هنر ریاست اطلاعات و فرهنگ نیز خاطر نشان ساخت که در این نمایشگاه حدود 15هزار جلد کتاب بفروش رسیده است .
رونمایی از حدود بیست عنوان کتاب ، برگزاری ده ها کنفرانس علمی ،و فرهنگی ،نمایش و فروش  منابع و کتاب های نشر شده در داخل کشور از برجستگی های این نمایشگاه خوانده شده است .
در زمینه برگزاری  چهارمین نمایشگاه بزرگ کتاب تحت نام کتاب مشعل هدایت،  انجمن ناشران کتاب و قرطاسیه فروشان نیزسهم فعال داشته اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا