امنیت

یکصد و سه افسر بلند رتبه در ریاست عمومی محابس مقرر شد

کابل باختر28 جدی
وزارت امورداخله کشور از تقرر 103 افسر بلند رتبه درریاست عمومی محابس خبرداد.
وزیر امور داخله، در نشستی که امروز با افسران تازه تقرر ریاست محابس داشت، گفت که تقرری های جدید در چارچوب اصلاحات ساختاری و تشکیلاتی این وزارت صورت گرفته و نخستین گام در جهت بهبود و اصلاح رژیم امنیتی محابس است و این روند ادامه خواهد داشت.
دفتر مطبوعاتی وزارت امور داخله به آژانس باختر خبر داد: نورالحق علومی وزیر امور داخله، خطاب به افسران تازه تقرر گفت که با ایمان داری و صداقت کامل مجدانه تلاش کنید تا امنیت زندان ها را بهبود بخشیده، حقوق بشری زندانیان را رعایت و زمینه تربیت آنان را در داخل محابس فراهم سازید.
وزیر امور داخله، به شرایط امنیتی موجود اشاره نموده گفت که در محابس کشور مجرمین خطرناک و تروریستانی زندانی اند که در قتل و کشار مردم دست داشته و تلاش می کنند تا به هر شکل ممکن زمینه فرار خود از زندان را مساعد سازند که این امر ایجاب تدابیر بهتر امنیتی در محابس را می نماید و از افسران تازه تقرر توقع این است تا هرچه بیشتر در بهبود رژیم امنیتی زندان ها سعی نمایند.
در این نشست ، همچنان، لوی پاسوال محمد وکیل اکبری، پیژوال وزارت امور داخله، پیرامون چگونگی تقرر این افسران توضیحات ارایه کرده، گفت که 95 درصد آنان از بخش احتیاط وزارت امور داخله انتخاب شده و در گزینش آنان تمامی ملحوظات قانونی که عبارت از شایستگی، تعهد، تخصص و مسلکی بودن باشد، در نظر گرفته شده است. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا