جهان

رییس جمهور روسیه برای تماشای جام جهانی فوتبال به برازیل می رود

مسکو/ایرنا/باختر 3جوزا
ولادیمیر پوتین  رییس جمهور روسیه برای دیدار نهایی جام جهانی 2014 برازیل به آن کشورسفرمیکند.
خبرگزاری ایستادو برازیل به نقل ازولادیمیرپوتین که وی برای تماشای دیدارنهایی جام جهانی 2014 به برازیل سفر میکند و در دیدار نهایی این رقابت ها حاضر خواهدشد.
این خبرگزاری اضافه کردکه سفر پوتین به برازایل در زمان حساسی انجام می شود؛ زیرا این کشور به خاطر اختلاف بر سر شبه جزیره کریمیا با اوکراین و اروپا اختلاف دارد.
آژنس خبری ایستادو با اشاره به اینکه روسیه میزبان دور بعدی جام جهانی است نوشت: سفر پوتین به برازیل برای حضور در دیدار نهایی جام جهانی 2014 بر اساس یک شیوه سنتی انجام می شود؛ زیرا رسم است که روسای جمهور کشورهای که میزبانی دوره بعدی رقابت ها را برعهده میگیرند در دیدار نهایی جام جهانی فوتبال حاضر شوند.
به نوشته این خبرگزاری متذکره، در سال 2010 نیز  رییس جمهور وقت برازیل با سفر به آفریقای جنوبی در جام جهانی فوتبال حاضر شده بود.
پیش از این دولت برازیل از سفر آنگلا مرکل  صدر اعظم آلمان به برازیل برای تماشای دیدار تیم کشورش خبرداده بود.
، دولت برازایل همچنان از سفر  جو بایدن  معاون رییس جمهور آمریکا برای تماشای یکی از دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی 2014 به برازیل خبر داده است.
مسابقات جام جهانی فوتبال به تاریخ بیست ودوم ماه جوزا با برگزاری مسابقه تیم های برازیل میزبان جام جهانی مسابقات و کرویشاآغاز می شود. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا