سیاست

احمد ضیاء مسعود: تداخل وظیفوی در ادارات یک چالش عمده است

کابل باختر 28 ثور
نماینده فوق العاده رئیس جمهور در امو راصلاحات و حکومت داری خوب در ملاقات با رئیس کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی و شماری از کمیشنران آن کمیسیون خواهان ارائه گزارش تفصیلی نسل جدید گردید.
به گزارش آژانس باختر، احمد مشاهد رئیس کمیسیون مستقل اصلاحات اداری میگوید که نسل نو اصلاحات به دو بخش عمده تقسیم شده است.
وی طرح ها و طرز العمل ها بخاطر چگونگی بلند رفتن سطح عواید، و نحوه ای ارایه عرضه خدمات ملکی به شهروندان کشور دانست که ما چگونه بتوانیم مواظبت از اجراات کارکنان و نظارت از تطبیق ترتیب و پلان کاری مالی و اداری ادارت داشته باشیم.
احمد مشاهد افزود: تعینات بست ها در تعدادی وزارت خانه ها از سوی وزرای جدید صورت گرفته  که کار و فعالیت کمیسیون مستقل اصلاحات اداری را مبنی بر قوانین زیر سوال میبرد.
احمد ضیاء مسعود نماینده فوق العاده رئیس جمهور در امور اصلاحات و حکومت داری خوب بیان داشت: عبور از یک نوع بی ثباتی در قسمت تعینات و استخدامات باید بست ها  رشته ی و تخصصی و با تجارب مرتبط باشد.
نماینده فوق العاده رئیس جمهور گفت: کمیسیون مستقل اصلاحات اداری باید تدابیر جهت الکترونیکی سازی تمام ادارات در کشور روی دست گیرند و از مودل های اصلاحی کشور های منطقه که با شرایطی اجتماعی ما همخوانی نسبتی داشته باشد استفاده و اقتباس نماییم تا ارایه خدمات از مجراهای ساده سازی، عصری سازی و نوسازی به منظور تغییر کیفی صورت گیرد تا جهش و تحرک در آوردن اصلاحات بنیادین داشته باشیم.
تداخل وظیفوی در ادارات را نماینده فوق العاده رئیس جمهور چالش عمده عنوان کرده افزود: طی یک کنفرانسی با نهایی شدن قانون خدمات ملکی، قانون اجراات کارکنان خدمات ملکی و قانون تشکیلات اساسی دولت، از چالش ها و راه حل های این کمیسیون یک کمیته مشترک از همکاران تخنیکی ایجاد گردیده تدابیر لازم را اتخاذ نمایند تا مشکلات و چالش ها را اولویت بندی نموده به حل آن بپردازند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا