امنیت

چندین مقام پولیس در بلخ بر طرف شدند

مزارشریف/۲۳سنبله/ باختر
سرپرست وزارت داخله می‌گوید که بعد از بررسی چالش های امنیتی و شنیدن شکایات مردم، هشت مقام ارشد پولیس بلخ را سبک دوش کرد و هشدار داد که در صورتی ‌که وضعیت تغییر نکند، سایر مسوولان آن ولایت نیز سبکدوش می‌شوند.
به گزارش یعقوب آزرده، خبرنگارمحلی آژانس باختر، مسعود اندرابی سرپرست وزارت امور داخله، هدف سفرش را به بلخ، شنیدن صدای مردم، دیدار با مسوولان محلی بلخ و بررسی وضعیت امنیتی آن ولایت بیان کرد.
اندرابی گفت که بعداز دیدار با مردم، مسوولان امنیتی و رفع چالش‌های موجود امنیتی و حفظ سلامت جامعه، هشت تن از مسوولان ارشد پولیس بلخ به شمول آمران شش حوزۀ امنیتی را سبکدوش کرد.
وی به قومندانان پولیس بلخ هشدار داد؛ در صورتی ‌که وضعیت امنیتی در آن ‌ولایت تغییر نکند، در بررسی آینده سبکدوش می‎شود.
سرپرست وزارت امور داخله که در شهر مزارشریف با مردم از نزدیک صحبت کرد، افزود که روحیۀ حمایت مردم از نیروهای دفاعی و امنیتی قابل ستایش است.
اندرابی گفت که برنامه هایی برای بهبود وضعیت امنیتی روی دست است که در آیندۀ نزدیک تمام شاهراه های کشور باز نگهداشته می‌شود و تمام مجرمان مطابق قانون بازداشت می‌شوند.
شهروندان مزارشریف و نیروهای امنیتی و دفاعی نیز از حضور مخالفان مسلح در نزدیکی شهر و وضعیت امنیتی شکایت دارند و از دولت و مسوولان خواستند که در تجهیز و تامین امنیت جان و مال مردم تلاش کنند.
محمداسحاق رهگذر، والی بلخ، از سفر سرپرست وزارت داخله به آن ولایت استقبال کرد و ابراز امید کرد که با تغییر در بدنۀ نیروهای امنیتی، وضعیت امنیتی در آن ولایت بهبود یابد.
وزارت امور داخله در شرایطی اقدام به اصلاحات و تدابیر جدید امنیتی در بلخ کرد که نا امنی ها در دامنه های شهر مزارشریف رسیده است و مردم از شرایط بد امنیتی نگران است.
احمد نعیم  دوستی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا