ورزش

پیروزی اینترمیلان با درخشش کاپیتان

منابع خبری بین المللی 24 سنبله باختر
آبی و مشکی پوشان اینترمیلان در هفته سوم سری آ ایتالیا با درخشش کاپیتان آرژانتینی خود مقابل پسکارا به برتری 2 بر یک دست یافتند.
اینترمیلان یکی از پرافتخارترین باشگاه های فوتبال ایتالیا و اروپا که در فصل جدید لیگ باشگاه های ایتالیا با سرمربیگری «فرانک دی بوئر» هلندی وارد مسابقات شده است، دیروزمیهمان پسکارا بود.
نیمه اول این دیدار از سوی دو تیم با احتیاط دنبال شد و گلی در برنداشت، اما در دقیقه 63 تیم پسکارا با ضربه «باهبک» به گل دست یافت تا در آستانه کسب پیروزی بزرگی قرار بگیرد.
در ادامه، فرانک دی بوئر برای رهایی از شکست، تغییراتی را در تیمش ایجاد کرد و در نهایت اینترمیلان توسط «مائورو ایکاردی» مهاجم و کاپیتان آرژانتینی خود به گل دست یافت.
در دقیقه 91 و در حالیکه همگان در انتظار سوت پایان بازی بودند، «مائورو ایکاردی» بازهم از نبوغ بالای خود استفاده کرد و دومین گل اینترمیلان را به ثمر رساند تا این تیم، نخستین پیروزی فصل خود را جشن بگیرد.
این دیدار با برتری 2 بر یک اینترمیلان به پایان رسید تا این تیم چهار امتیازی شده و امیدهای خود را برای پایان دادن به ناکامی های سال های اخیر خود در سری آ، افزایش دهد.
هم اکنون، یوونتوس که قهرمان پنج فصل گذشته سری آ محسوب می شود با 9 امتیاز در صدرجدول رده بندی قرار دارد و ناپولی و آس رم با هفت امتیاز، دوم و سوم هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا