سیاست

حامد کرزی با خانواده های شهدای حادثه اخیر تروریستی ولایت سمنگان دیدار کرد

كابل باختر 4اسد

حامد کرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان ظهر امروز با خانواده های شهدای حادثه 24 سرطان ولایت سمنگان و شماری از بزرگان آن ولایت در حالیکه عبدالرووف ابراهیمی رئیس ولسی جرگه نیز حضور داشت، دیدار کرد.

به اساس معلومات دفتر مطبوعاتي رياست جمهوري به آژانس باختر،در این دیدار که ظهر امروز در ارگ انجام شد، قوماندان تور، رئیس سراج و قدرت الله ذکی وکیل ولسی جرگه به نماینده گی از خانواده های شهدا و بزرگان ولایت سمنگان، صحبت نمودند.

آنان ضمن تشکری از تماس تیلفونی و اظهار همدردی و غمشریکی رئیس جمهور، خواهان دستگیری و به محاکمه کشانیدن عاملین حادثه تروریستی 24 سرطان ولایت سمنگان گردیدند.

بزرگان ولایت سمنگان همچنان از رئیس جمهور کشور خواستند تا قوماندان تور برادرزاده احمد خان سمنگانی را در یک پست مناسب دولتی توظیف نماید.

همچنان آنان گفتند که تعیینات در پست های دولتی ولایت سمنگان به اساس تنظیم صورت گرفته است و باید این تعیینات به شکل ملی صورت گیرد.

حامد کرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان پس از استماع خواست ها و پیشنهادات بزرگان ولایت سنمگان یکبار دیگر همدردی و غمشریکی خویش را به خانواده های شهدا ابراز نموده بر روح شهدای حادثه تروریستی 24 سرطان ولایت سمنگان اتحاف دعا نمود.

رئیس جمهور کشور به پیشنهاد و خواهش رئیس ولسی جرگه و بزرگان ولایت سمنگان، کمر قوماندان تور برادرزاده شهید احمد خان سمنگانی را منحیث خدمتگار مردم ولایت سمنگان بسته کرد و برای موصوف در راه خدمت به دین، مردم و افغانستان آرزوی موفقیت نمود.#  

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا