۱۰۰ روز

یک مقام امنیتی: امنیت نود درصد مراکز رای دهی تامین است

کابل باختر/ 10/ حمل
رییس کمیسیون امور امنیتی انتخابات میگوید که در نود درصد مراکز رای دهی امنیت به گونه مطمئن تامین است و زمینه برای شرکت مردم در انتخابات مساعد میباشد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، جنرال سالم حساس رییس کمیسیون امور امنیتی پروسه انتخابات که امروز در یک نشست مشترک خبری با رییس دارالانشای کمیسیون مستقل انتخابات سخن می گفت اظهار داشت، به طور مجموعی درسطح کشور هفت هزار و یکصد و هفتاد و یک مرکز رای درکشور تشخیص شده که نود فیصد این مراکز تامین امنیت گردیده، یعنی شش هزار و چهارصد و بیست و سه مرکز تامین شده و تا روز برگزاری انتخابات چهار فیصد از مراکز رای دهی که درحال حاضر درسطح بلند تهدید امنیتی قرار دارند تامین امنیت خواهد شد.
او گفت، نیروهای امنیتی با تشریک مساعی خوب و بهتر با تمام تدابیر انتخابات را تامین امنیت می نمایند و آماده گی های لازم گرفته شده است.
وی علاوه کرد، بخاطر تامین امنیت این چهار درصد از سوی ما به کمیسیون انتخابات پیشنهاد شده است و بعداز تصمیم کمیسیون مستقل انتخابات ما اجراات می نمائیم .
ضیا الحق امرخیل رییس دارالانشای کمیسیون مستقل انتخابات گفت، حدود چهارده ماه قبل بخاطر تامین امنیت انتخابات با مسوولان مربوط صحبت شده بود. وی از تدابیر و اقدامات مسوولان امنیتی غرض تامین امنیت پروسه انتخابات قدردانی کرد  و گفت، تامین امنیت نود در صد مراکز رای دهی یک دست آورد بزرگ میباشد. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا