سیاست

معین امور جوانان با بزرگان خوست دیدارکرد

کابل  6  سنبله باختر
داکتر کمال سادات معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ امروز در دیدار با بزرگان ولایت خوست  به آنان اطمینان داد که برنامه های ارتقایی ظرفیت جوانان را در آن ولایت عملی خواهد کرد.
به گزارش آژانس باختر ،دراین دیدار، معین امور جوانان با شماری از بزرگان ولایت خوست که از اقوام مختلف آن ولایت نمایندگی می کردند، مشکلات جوانان آن ولایت  را با معین امور جوانان در میان گذاشتند وخواهان رسیدگی به آن شدند.
حاجی ملک میرباز خان از جمله بزرگان ولایت خوست گفت که اکثریت جوانان این ولایت بخاطر نبود کار و شغل در افغانستان، فعلاً در کشور های عربی به سر می برند؛ که نبود آنان به والدین شان خیلی سخت می باشد.
وی نبود شغل برای جوانان را غیر قابل تحمل خوانده افزود که اگر زمینه کار به جوانان ولایت خوست مساعد نگردد، آنان شاهد بیرون شدن بیشتر جوانان از کشور خواهند بود.
به گفتۀ حاجی میرباز خان، فرزندان آنان در انتظار یافتن کار در کشور شان هستند، زمانیکه زمینه کار برای شان در افغانستان مساعد گردد، فردای آن روز آنان به کشور بر خواهند گشت.
داکترکمال  سادات پس از شنیدن  مشکلات و خواسته های شماری از بزرگان ولایت خوست به بزرگان این ولایت وعده سپرد که جوانان این ولایت را، در بخش های حرفوی و مسلکی و فراه گیری فن های جدید همکاری خواهد کرد.
وی علاوه کرد که معینیت امور جوانان در نظر دارد مطابق پالیسی ملی جوانان، به جوانان کشور در بخش های، معارف، تحصیلات عالی، صحت عامه و ورزش آنان را یاری رساند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا