سیاست

معاون اول رییس جمهور با نماینده خاص ملل متحد دیدار کرد

کابل باختر 26 حمل
محمدیونس قانونی  معاون اول ریاست جمهوری در دیدار با یان کوبیش نماینده خاص سازمان ملل در افغانستان اظهار امیدواری کرد که پروسه انتخابات با عملکرد شفاف کمیسیون های انتخاباتی به پایان برسد و مردم در نتایج کار آن ها  رای  و اراده خویش را ببینند.
معاون اول ریاست جمهوری درین دیدارافزود که اکنون سرنوشت افغانستان در دست کمیسیون های انتخابات است و آن را کار درست و بیطرفانه آن ها رقم خواهد زد.
معاون اول ریاست جمهوری افزود که مردم افغانستان حق دارند به آن چه اراده کرده اند برسند زیرا این راه به ثبات و آرمش در کشور کمک می کند.
معاون اول ریاست جمهوری افزود که افغانستان در شرایطی ویژه قرار دارد و تلاش می شود تا از فرصت هایی که در پیش روست برای بهبودی وضعیت در کشور و ثمر رسیدن انتخابات بهره برداری کنیم.
معاون اول ریاست جمهوری افزود که مساعی ما در جهتی است که در آن انشا الله مشارکت همه نامزد های ریاست جمهوری پس از اعلان نتایج، در حکومت آینده افغانستان در نتیجه یک تفاهم میسر گردد و در  آن کسی شکست و ناکامی را احساس نکند.
در این دیدار یان کوبیش نماینده سازمان ملل در افغانستان گفت که انتخابات افغانستان سبب جلب اطمینان اعتماد جهانیان برای آینده این کشور شده است.
وی همچنان گفت که ما باکمیسیون های انتخابات در تماس نزدیک هستیم و از آن ها می خواهیم که بیطرفی خویش را در روند شمارش آرای مردم افغانستان حفظ کنند باور داشته باشند که این کار می تواند برای آینده افغانستان سودمند باشد.
وی یاد آوری کرد که ما در کنار مردم افغانستان از همه مساعیی که در مسیر جلوگیری از تنش و بحران در افغانستان بخرچ داده می شود استقبال می کنیم و مردم این کشور را مستحق دست یابی به صلح و آرامش ویک کشور با ثبات می دانیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا