امنیت

یک فردانتحاری در ولایت قندهار گرفتار شد

کابل باختر20 اسد
مؤظفین ریاست عمومی امنیت ملی یک انتحار کننده را که ازشهرکویته پاکستان غرض انجام حمله انتحاری بر مقام ولایت قندهار فرستاده شده بود، بازداشت نمود.
دفتر مطبوعاتی ریاست عمومی امنیت ملی به آژانس باختر خبرداد، فرد انتحار کننده محب الله باشنده اصلی ولایت ارزگان و فعلی شهرکویته پاکستان بوده که بعد از فراگیری تعلیمات نظامی وفنون انتحاری در مراکز تروریستی شهر کویته به منظور انجام حمله انتحاری بر مقام ولایت قندهار اعزام گردیده بود که قبل از انجام حمله توسط مؤظفین ریاست عمومی امنیت ملی گرفتار گردید.
هم چنان مؤظفین ریاست عمومی امنیت ملی درعملیات های جداگانه هجده تروریست مسلح را که مصروف فعالیت های تخریبی، تروریستی و ماین گذاری در ولایت قندهار بودند، همراه یک میل پیکا، یک قبضه راکت آر،پی ،جی ، سه قبضه راکت انداز ، یک میل دهشکه، ده میل کلاشینکوف ، هشت میل تفنگچه و 30 کیلوگرام مواد انفجاری از مربوطات این و لایت بازداشت  نموده اند.
افراد بازداشت شده به جرم خویش اعتراف و اظهار داشتند که در چندین حمله انتحاری و انفجاری در حومه شهر قندهار و قریه های آن ولایت سهم فعال داشته و نیروهای امنیتی افغان و خارجی را در مسیر شاهراه کابل و قندهار آماج حملات تروریستی قرار داده اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا