سیاست

صحبت تلفنی رئیس اجرائیه با والی ولایت غور

کابل 23 جدی باختر
داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه امروز با غلام ناصر خاضع والی ولایت غور در باره اوضاع و مشکلات این ولایت از طریق تلفن صحبت نمود.
رئیس اجرائیه کشور در این صحبت تیلفونی گفت که در قدم نخست گزارش شما را می‌شنوم و سپس در مورد تصامیم لازم اتخاذ می‌گردد.
خاضع با  بیان این‌که رووسای ریاست‌های ولایت٬ رئیس شورای ولایتی و اعضای شورای ولایتی٬‌ قومندان امنیه ولایت و سائر مسوولین و بزرگان ولایت حضور دارند و صدای شما را می‌شنوند٬‌ به صورت مفصل در باره اوضاع٬ دستاوردها و مشکلات ولایت غور به رئيس اجرائیه کشور گزارش داد.
خاضع در گزارش مفصل خویش وضعیت امنیتی٬ اقتصادی٬‌ تعلیم و تربیه و پیشنهادات مردم این ولایت را برای بهبود وضعیت با رئيس اجرائیه کشور در میان گذاشت.
وی وضعیت ولایت غور را به صورت عمومی در مقایسه به گذشته قناعت بخش خوانده افزود: در همکاری با مردم این ولایت در تلاش است تا دشواری‌ها و مشکلات ناشی از نا امنی و اختلافات ذات البینی در ولایت را حل و فصل نماید.
موصوف، در صحبت‌های خویش خواهان ارتقای درجه این ولایت٬ افزایش واحدهای اداری و افزایش نیروهای امنیتی در ولایت گردید. آقای خاضع همچنان در صحبت خویش خواهان تسریع احداث سرک قیر میان غور و هرات و احیای خط هوایی میان مرکز و ولایت غور گردید.
رئيس اجرائیه کشور ٬‌ حمایت و پشتیبانی قاطع حکومت مرکزی را از ولایت غور اعلان کرده افزود: حکومت مرکزی از تلاش‌های شما قدردانی می‌کند و آماده است در حل مشکلات ولایت به صورت جدی همکاری نماید.
رئيس اجرائيه در بخش دیگر از صحبت‌های خویش به مسوولین ولایت هدایت داد تا رابطه خویش با مردم را حفظ نمایند و با خدمتگزاری به مردم در حل مشکلات آنان مجدانه تلاش نمایند.
رئيس اجرائیه از تلاش مسوولین در حل دشواری‌های امنیتی تشکر نموده به آنان وعده سپرد که در این مورد به زودترین فرصت بعد از مشوره با مسوولین امنیتی تصمیم گرفته می‌شود.
در باره اعمار سرک میان غور-هرات رئیس اجرائیه گفت:‌ در مورد اعمار این سرک تصمیم گرفته شده است و در بهار سال آینده کار اعمار آن آغاز می‌گردد.
رئيس اجرائیه به خاضع هدایت داد تا به صورت منظم با ریاست اجرائیه در تماس باشد و مشکلات مردم و ولایت را به آن  ریاست اجرائیه جهت رسیدگی گزارش دهد.
خاضع وعده سپرد که گزارش مفصل دستاوردها و چالش‌ها را به زودترین فرصت به ریاست اجرائیه ارسال نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا