جامعه

جنازه شیر ولی وردک به خاک سپرده شد

کابل باختر 17 جوزا
جنازه شیر ولی وردک عضو ولسی جرگه شورای ملی پس از چاشت امروز در نزدیک ساختمان شورای ملی به خاک سپرده شد.
به گزارش آژانس باختر، در مراسم تشیع  جنازه مرحوم شیر ولی وردک اعضای شورای ملی ، اعضای کابینه ، اعضای خانواده مرحومی و صدها تن از شهر وندان کشور شرکت ورزیده بودند.
نماز جنازه مرحوم شیر ولی وردک در محوطه شورای ملی بر گزار شد و سپس پیکرش در نزدیک ساختمان شورای ملی ، محلی که آرمگاه چندین شهید  دیگر ولسی جرگه  می باشد به خا ک سپرده شد.
شیر ولی وردک نماینده مردم کابل در ولسی جرگه شورای ملی عصر دیروز از اثر ماینی که از دور اداره میشد ، در کنار منزلش در چهار راهی قمبرکابل به شدت زخم برداشت و در راه انتقال به شفاخانه جان باخت  مرحوم شیر ولی وردک در سال 1349 در ولسوالی سید آباد ولایت میدان وردک متولد شد و تا سویه لیسانس در رشته زراعت در پوهنتون فیصل آباد پاکستان و تاسویه ماستری در پوهنتون پرستین  فیصل آباد آن کشور تحصیل کرده بود او توانست از حوزه انتخاباتی کابل به دور شانزدهم ولسی جرگه شورای ملی راه  یابد.
در مراسم بخاک سپاری جنازه مردم شیر ولی وردک، عبدالروف ابراهیمی رئیس ولسی جرگه  دست دشمنان مردم افغانستان را در عقب رویداد شهادت این عضو ولسی جرگه دخیل دانست و از حکومت خواست تا در بخش تامین امنیت مقر شورای ملی، منازل نماینده های مردم در آن شورا و مسیر های رفت و آمد آنان اقدامات جدی تری رویدست گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا