سیاست

جلسه کابینه پیشنهاد پالیسی اسکان منسوبان قوای مسلح را تایید کرد

كابل باختر 6 سنبله

جلسه کابینه تحت ریاست حامد کرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان قبل از ظهر امروز پیشنهاد پالیسی اسکان منسوبان قوای مسلح جمهوری اسلامی افغانستان را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به اساس معلومات دفتر مطبوعاتي رياست جمهوري به آژانس باختر، جلسه کابینه پس از غور و بررسی، ضمن اینکه طرح اسکان منسوبان قوای مسلح را مورد تایید قرار داد، به وزارت های داخله، دفاع ملی، مالیه، شهر سازی و ریاست عموی اداره امور و دارلانشای شورای وزیران وظیفه سپرد تا بالای ساختار عملی اين طرح کار نمایند.

طرح اسکان برای منسوبان قوای مسلح به منظور آوردن اصلاحات ضروری و اعتماد سازی در صفوف قوای مسلح، بهتر ساختن وضعیت بود و باش منسوبان نظامی و خانواده های شان و تامین شرایط حد اقل زنده گی برای کسانیکه در ارگانهای نظامی کشور خدمت می نمایند، ترتیب گردیده و قرار است نهایی گردد.

تمرکز این طرح روی مساعد نمودن زمینه های احداث و اعمار بلاک ها و منازل رهایشی در محلات بود و باش و موقعیت های وظیفوی منسوبان قوای مسلح غرض مرفوع ساختن مشکلات بی سرپناهی، فراهم آوری تسهیلات، تامین مسکن، اجرای امور محوله به وجه احسن برای ساتتمنان مکتبی، افسران جوان، افسران بلند رتبه و افسران عالی رتبه قوای مسلح و مواظبت از خانواده های شهدا، معلومین، معیوبین و متقاعدین بی سرپناه منسوبان قوای مسلح در مرکز و ولایات کشور می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا