جامعه

با ساخت یک پل در ولسوالی خوشی، بیش از پنجصد خانواده با هم وصل شد

پل علم باختر 19 قوس باختر  
با ساخت یک پل درولسوالی خوشی ولایت لوگر بیش ازپنجصد خانواده که قبلاً با مشکلات مواصلاتی مواجه بودند باهم وصل شدند،این پل ازسوی برنامه همبستگی ملی ریاست احیاء وانکشاف دهات درقریه میانه ده ولسوالی یادشده ساخته شده است که روزگذشته توسط محمدحلیم فدایی والی لوگرافتتاح وبه بهره برداری سپرده شد.
محفل که بدین مناسبت در قریه میان ده ولسوالی خوشی با اشتراک محمدحلیم فدایی والی لوگر،مل پاسوال محمد داوود احمدی قوماندان امنیه،حاجی عبدالحمیدحامدولسوال خوشی، محمدشفیق پوپل رییس اطلاعات وفرهنگ،اعضای شورای ولایتی،روسای سایرادارات دولتی وبزرگان محلی آن ولسوالی تدویریافته بود، انجنیر ظفرخان مسئول برنامه همبستگی ملی ریاست احیا وانکشاف دهات ولایت لوگرگفت که این پل به اساس خواست باشندگان قریه میانه ده ولسوالی خوشی به ارزش یک اعشاریه سه ملیون افغانی ازسوی برنامه یاد شده ساخته شده است که ده متر طول وچهار متر عرض دارد وبیش از پنج صد خانواده وچندین قریه را با هم وصل میکند .
محمدحلیم فدایی والی ولایت لوگرنیز میگوید که این پل به همکاری همه جانبه باشندگان صلح دوست ولسوالی خوشی ساخته شده که در تامین ارتباطات قریه ها نقش بسزای را ایفای خواهند کرد.
همچنان والی علاوه نمود که قبل از این باشندگان قریه یادشده با مشکلات زیاد سردچار بودند که حتی در وقت سرازیرشدن سیلاب های موسومی اطفال شان چندین روز از رفتن به مکاتب باز میماندند که با ساخت این پل تمام مشکلات فوق مرفوع خواهد شد.
والی لوگربه باشنده گان ولسوالی خوشی اطمینان داد که دربخش ساخت دیوارهای استنادی که از جمله ضروریات مهم در خوشی به شمار میرود گام های عملی برمیدارد.
از سوی دیگرمحمدبلال باشنده ولسوالی خوشی به آژانس باختر گفت: قبل از ساخت این پل یک پسر24 ساله قربانی سیلاب های موسومی شد، وی دلیل این قربانی را نبود پل ودیوارهای استنادی عنوان نمود و از دولت خواست که غرض ساخت دیوارهای استنادی دراین ولسوالی اقدامات جدی بردارند. این درحالی است که دو روز قبل نیز به ارزش یک صدوسی وشش میلیون ونوصدوشصت ویک هزارافغانی نودوچهارپروژه عام المنفعه درمناطق مختلف ولایت لوگربه بهره برداری سپرده شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا