جامعه

برای 1400 خانواده بی بضاعت کابل مواد خوراکی کمک شد

کابل باختر 26 جدی
جمعیت هلال احمر افغانی برای 1400 خانواده درهفت ولسوالی کابل امروز مواد خوراکی کمک کرد.
این مواد که شامل آرد، روغن، لوبیا، شکر و چای خشک می شد از مقر جمعیت هلال احمر افغانی واقع افشار سیلو به ولسوالی های قره باغ ، کلکان ، استالف ، میر بچه کوت ، خاک جبار ، سروبی و ده سبز ولایت کابل اعزام شد .
به گزارش خبرنگار آژانس باختر،  محمد نعیم دیندار سکرتر جنرال جمعیت هلال احمر افغانی به خبرنگاران گفت: مواد یادشده  به ارزش دوصدوپنجاه هزار دالر امریکایی از جانب جمعیت هلال احمر کشور قطر کمک صورت گرفته و قرار است برای هر خانواده  پنجاه  کیلوگرام آرد ، ده لیتر روغن ، ده کیلوگرام  لوبیا ، هفت کیلوگرام  شکرو دو کیلوچای خشک توزیع می شود .
حامد اکرم والی کابل ضمن قدردانی از کشور قطر و جمعیت هلال احمر افغانی همچنان گفت: این مساعدت به خانواده های بی بضاعت بخصوص زنان بیوه و کودکان یتیم که در قبل طی یک سروی مشخص شده اند، داده می شود.
والی کابل همچنان خاطر نشان کرد که برای خانواده های بی بضاعت هفت ولسوالی باقی مانده کابل نیز به زودی  توزیع این کمک ها آغاز می شود.
حامد اکرم خاطر نشان کرد که جمعیت هلال احمر قطر در قبل نیز کمک های بشری را به مردم نیازمند افغانستان انجام  داده و در ساختمان های مراکز صحی در برخی از ولایات کشور نیز کمک کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا