سیاست

رییس جمهوری با رییس و هیئت اداری ولسی جرگه دیدار کرد

کابل / 15 حمل / باختر
محمد اشرف غنی، رییس جمهوری اسلامی افغانستان، شام دیروز با میررحمان رحمانی رییس و هیئت اداری ولسی جرگه در قصر سلام خانه، دیدار کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، ابتدا، میررحمان رحمانی رییس، میرزا کتوازی نایب اول، عباس ابراهیم زاده نایب دوم و حجت الله خردمند نایب منشی ولسی جرگه سخنرانی کردند و از تلاش های حکومت به خصوص رییس جمهوری در راستای مبارزه با ویروس کرونا و روند صلح، قدردانی کردند.
آنان گفتند که در این مرحله حساس کشور که هموطنان ما از شیوع ویروس کرونا و سرنوشت نامعلوم روند صلح نگران اند، امیدواریم که اختلافات سیاسی به صورت معقول حل شود و تمام سیاسیون برای پیشرفت کشور و رفاه مردم مشترکاً کار و تلاش کنند.
سخنرانان ، پیشنهادات شان را در زمینۀ افزایش هماهنگی میان قوای سه گانه، استفاده به موقع از فرصت ها و نشست های کاری دوامدار با نمایندگان شورای ملی، با رییس جمهور شریک کردند.
رییس جمهوری به رهبری و نمایندگان ولسی جرگه، انتخاب هیئت اداری ولسی جرگه را تبریک عرض کرد و هماهنگی، همکاری و احترام متقابل میان قوای سه گانه را حتمی خواند.
رییس جمهور کشور گفت، پس از آن که اولین واقعه مثبت کرونا در کشور ثبت شد، ده ها جلسه به هدف مبارزه با این ویروس و مصوونیت هموطنان، دایر شد و هنوز هم تمرکز و کار در این راستا جریان دارد.
رییس جمهوری تصریح کرد که موضوع صلح باید جدی گرفته شود، تا به صلح باعزت و پایدار که خواست مردم ماست، برسیم و جنگ چهل ساله در کشور به شکل اساسی به پایان برسد.
رییس جمهور کشور در اخیر سخنانش گفت که در کابینۀ آینده تمام هموطنان ما خود را خواهند دید، برای شخصیت های علمی و سیاسی مطرح کشور بر اساس اهلیت و کفایت زمینه خدمت فراهم خواهد شد. وی افزود که بحران های موجوده باید با تدبیر کامل مدیریت شوند و از فرصت ها برای ثبات، پیشرفت و رفاه کشور و هموطنان، استفادۀ اعظمی صورت گیرد. عبدالخالق

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا