اخبارصحت

فعالیت بغلان آمبولانس در شهر پلخمری گسترده تر می شود

پلخمری، 18 جوزا، باختر
سرویس بغلان آمبولانس که از یک نیم سال به این طرف فعالیت اش را آغاز نموده به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مریضان و مریضداران قرار دارد.
نیاز محمد اکاخیل مسوول بغلان آمبولانس با بیان این مطلب امروزبه خبر نگار آژانس باختر گفت که در تشکیل بغلان آمبولانس سه عراده آمبولانس مجهز با نرس، آکسیجن و ادویه همراه با ۹ تن پرسونل فعالیت مینماید و قرار است فعالیت این سرویس گسترده تر شود.
آکاخیل در ادامه افزود: نزدیک به ۱۵۰ مریض از آغاز سال جاری تا کنون توسط تیم سیار بغلان آمبولانس به شفاخانه انتقال شده است و به طور ۲۴ ساعته با یک تماس تیلفون در خدمت مریضان قرار دارد.
وی مزاحمت های تیلفونی را بخش از چالش های سرویس بغلان آمبولانس عنوان کرده از شهروندان خواست که با مزاحمت های بی جا و ناحق تیم جلوگیری نمایند.
جمشید باشنده شهرپلخمری که در شفاخانه ولایتی پلخمری مریض دارد از موجودیت سرویس آمبولانس اظهار بی خبری کرد و گفت: ما تازه خبر شدیم که در تشکیل ریاست صحت عامه سرویس بغلان آمبولانس موجود بوده به طور رایگان در خدمت مریضان قرار دارد.
این در حالی است که بیشتر مریضان و مریضداران فقیر ترین افراد جامعه اند که حتی پول انتقال مریضان خود را به شفاخانه ندارند.
اکرم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا