اخبارجامعه

باشندگان ولسوالی رستاق تخار حمایت شان را از امارت اسلامی اعلام کردند

تالقان ، 2جوزا، باختر
باشندگان ولسوالی رستاق تخار امروز حمایت شان را از امارت اسلامی اعلام کردند.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛ صدها تن از باشندگان ولسوالی رستاق به شمول علما، محاسن سفیدان و جوانان در یک همایش بزرگ حمایت شان را از نظام امارت اسلامی افغانستان اعلام کردند.
شماری از اشتراک کنندگان با تمجید از کارکردهای 9 ماهه مسوولان محلی رستاق، حمایت قاطع شان را از امارت اسلامی افغانستان اعلام کردند.
مولوی احمدشاه یک تن از علمای ولسوالی رستاق گفت: تامین امنیت سراسری در کشور در 20 سال گذشته اولین خواست و آرزوی تمامی مردم افغانستان بود که این نعمت بزرگ به اثر تلاش و فداکاری های امارت اسلامی تامین شد و مردم افغانستان نباید این دستاورد بزرگ را دست کم بگیرند.
از سوی هم، عبدالغنی وفا یک تن از متنفذان قومی در سخنانش در این محفل از امارت اسلامی افغانستان اعلام حمایت نموده و افزود: «امارت اسلامی افغانستان در 9 ماه گذشته به تمامی کارمندان بخش ملکی نظام قبلی از عواید داخلی معاش پرداخته در حالیکه نظامیان امارت اسلامی که طی 20 سال گذشته بخاطر آزادی کشور قربانی داده و زحمت کشیدند هنوز معاش دریافت نکردند.
وی بر حمایت جدی مردم از نظام کنونی تاکید کرد و افزود که امارت اسلامی به زمان بیشتر نیاز دارد تا به مشکلات کنونی در کشور در تمامی بخش ها رسیدگی کند.
از سوی دیگر انصار الله انصاری، رئیس اطلاعات و فرهنگ تخار با اشتراک در این همایش از باشندگان ولسوالی رستاق بابت حمایت از نظام امارت اسلامی استقبال کرد و گفت، به خاطر پیشبرد بهتر امور و تحکیم نظام اسلامی همکاری مردم با حکومت نیاز اصلی شمرده می شود.
برمک بامی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا