سیاست

شرکت مردم بغلان درانتخابات گسترده بود

پلخمري باختر ۷ میزان
روند انتخابات ریاست جمهوری با وجود تهدیدهای امنیتی در بغلان موفقانه پایان یافت، شمارش آرای محلات تکمیل وروند انتقال صندوق از ولسوالی ها به مرکز جریان دارد.
نور محمد پیغام رییس کمیسیون مستقل انتخابات بغلان به آژانس باختر گفت که در بغلان دوصد وپنج مرکز رایدهی تثبیت شده بود اما نسبت تهدیدات امنیتی وقطع شبکه های مخابراتی تعدادی این مراکز مسدود ماند که رقم آن دقیق نیست.
پیغام از مداخله افراد زورمند وزورگو درشماری از ولسوالی های بغلان خبرداد واطمینان داد که به هیچ وجه جعل وتقلب برای آنان قابل قبول نیست وآرای سیاه وسفید جدا خواهد شد.
پیغام به اظهار خرسندی از پایان موفقانه، روند انتخابات یاد آور شد وگفت که در روند انتخابات ریاست جمهوری بیشتر از هفتاد دو صد مردم اشتراک کردند.
نیاز محمد نیازمند قوماندان امنیه بغلان با ابراز سپاس از نظامیان که در هماهنگی با یک دیگر امنیت انتخابات را تامین کردند از کشته شدن هشت طالب وزخم برداشتن هشت طالب دیگر در شمال شهر پلخمری وچشمه شیر در روز انتخابات سخن گفت.
همچنان وی افزود که با وصف تهدیدات گسترده طالبان مردم بغلان بدون اعتنا به پای صندوق های رای رفتند وآرای شان را به صندوق ها ریختند.ختم/ لیلما

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا