آموزش

پوهنځی های شبانه برای پولیس افتتاح شد

کابل/باختر/10 سنبله
پوهنځی های شبانه برای افسران داخل خدمت پولیس ملی در موسسه تحصیلات پولیس از سوی معین اداری وزارت امور داخله افتتاح گردید.
دفتر مطبوعاتی وزارت امور داخله امروز با ارسال خبرنامه به آژانس باختر نگاشته است، در مراسم که به همین مناسبت در موسسه تعلیمات عالی پولیس تدویر یافته بود، لوی پاسوال اکرام الدین یاور معین اداری وزارت امور داخله افتتاح پوهنځی های شبانه را در جهت مسلکی سازی پولیس یک گام مثبت عنوان کرده افزود که پولیس ملی کشور نسبت به هرزمان گذشته از آموزش خوب مسلکی برخوردار گردیده،زمینه خوب آموزشی برای جوانان اناث و ذکور،در موسسه تعلیمی و آموزشی فراهم گردیده است.
وی یاد آور گردید که جامعه جهانی متعهد است که نیروهای امنیتی افغانی را در بخش های آموزشی نیز در سال های آینده کمک می نماید.
در همین حال پاسوال معشوق احمد سیلاب قوماندان عمومی تعلیم تربیه و پاسوال صبغت الله سایق قوماندان استف کالج افتتاح این پوهنځی ها را یک دست آورد مهم دیگر در بخش آموزش و مسلکی سازی پولیس خوانده گفتند که وزارت امور داخله در جهت ارتقای منظم آموزش مسلکی پولیس ملی در جریان سیزده سال گذشته گام های مثبتی برداشته و آموزش این نیرو ها در مرکز و ولایات کشور به خوبی به پیش می رود.
در پایان مراسم معاون پولیس اتحادیه اروپا ضمن حمایت از برنامه های آموزشی وزارت امور داخله گفت،که اتحادیه اروپا درکنار جامعه جهانی متعهد است که پولیس افغانستان را بعد از سال 2014 در بخش های آموزشی کمک می نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا