امنیت

شش تن به شمول یک نظامی باز داشت شدند

چاریکار باختر 20 سرطان
شش تن به شمول یک افسر نظامی  به  اتهام  اعمال تروریستی در پروان  بازداشت شدند .
مسوولان امنیتی  ولایت پروان می گویند  که عصر روز گذشته در نتیجه عملیات قطعه خاص صفر یک امنیتی ملی کابل درهمکاری با نیروهای پولیس بگرام  شش تن باشندگان ولایت پروان از منطقه  قلعه خواجه ولسوالی  بگرام  به اتهام اعمال تروریستی بازداشت گردیدند .
مل پاسوال  محمد زمان مموزی   قوماندانی امنیه ولایت پروان به آژانس باختر گفت: به اساس معلومات  قطعه صفر یک امنیتی کابل منزل مسکونی حشمت الله ونورمحمد را درمنطقه  قلعه خواجه  ولسوالی بگرام  مورد بررسی قرار دارند  که شش نفر  را بازداشت نموده وبه کابل انتقال دادند.
مموزی  افزود :  عزیز الله  افسر نظامی قطعه خاص امنیتی کابل و باشنده قریه انچوی ولسوالی  سیدخیل ولایت پروان نیزاز جمله  بازداشت شدگان می باشد .
وی همچنان  گفت که حشمت الله وعبدالقادر  که پیش از این به اتهام اعمال تروریستی در زندان  بگرام   به سر می بردند یک هفته قبل  از زندان  رها شده بودند  که اکنون دوباره بازداشت شدند.
قابل ذکر است که روزگذشته  یکتن درنتیجه انفجاربمب دستی درولسوالی سیدخیل پروان کشته  ومادر وی زخمی شده بود مسوولان امنیتی پروان  می گویند  نام شخص مذکور عابد  الدین  وباشنده قریه چقرخیل و لسوالی سیدخیل می باشند.
مسوولان میگویندد که درنتیجه تحقیقات پولیس از منزل مسکونی وی مقدار جنگ افزار نیز بدست آمده است .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا