سیاستاخبارامنیتTOP

واکنش لوی درستیز وزارت دفاع ملی کشور در برابر گفته های لوی درستیز پاکستان

کابل، ۷ دلو، باختر
قاری محمد فصیح الدین فطرت، لوی درستیز وزارت دفاع ملی در برابرگفته های اخیر جنرال منیر عاصم لوی درستیز پاکستان واکنش نشانده داده و گفته های وی علیه مردم افغانستان را توهین آمیز و ناشی از درماندگی مقام های پاکستانی عنوان کرد.
دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع ملی با نشراین خبر درصحفه اکس اش نوشته است :‌لوی درستیز وزارت دفاع ملی ضمن رد اتهامات بی اساس از موجودیت گروه های تروریستی در خاک افغانستان و نیز اظهارت اخیر جنرال منیر عاصم لوی درستیز پاکستان را علیه مردم افغانستان توهین آمیز و ناشی از درماندگی مسوولان حکومتی آن کشور می داند.
لوی درستیز پاکستان که امنیت یک شهروند کشورش را مهمتر از امنیت و جان تمام مردم افغانستان می داند، در واقع توهین به ارزش های یک ملت مسلمان است. در حالیکه آنان از تامین امنیت شهروندان خود عاجز مانده و تقصیر کوتاهی شان را به دوش دیگران حواله می کنند.
ملت پاکستان، باید در برابر همچو ابراز نظرهای مغرضانه دولت مردان شان که باعث ایجاد نفرت بین دو کشور همسایه و مسلمان می شود، واکنش نشان دهند.
وزارت دفاع ملی تاکید می دارد که همچو ابراز نظرهای غیر مسوولانه، نه تنها مشکل را حل نمی کند بلکه باعث خدشه دار شدن روابط حسنه بین دو کشور همسایه می‌شود.
جهان و مردم افغانستان شجاعت و قهرمانی های نیروهای دفاعی و امنیتی شان را که چگونه برای استقلال و آزادی کشور شان رزمیدند، هنوزم به یاد دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا