سیاست

خبرنگاران بغلان روی حل مشکلات شان تاکید کردند

پلخمری / باختر/ 3/ سرطان
خبرنگاران بغلان درنشستی روی تقویت آزادی بیان ، رفع مشکلات ، عدم همکاری مسوولان دولتی و تهدید های تازه طالبان درآن ولایت نظریات شان را ابراز کردند.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر ، دراین نشست که حضور شماری از مسوولان دولتی و خبرنگاران رسانه ها درآن ولایت برگزارشد، اشتراک کنندگان درخصوص هماهنگی میان خبرنگاران ، رسیدگی به مشکلات آنان، همکاری ادارات دولتی با آنان ، عدم اطلاع رسانی به موقع از جانب ادارات دولتی ازجمله همکاری نکردن کمیسیون مستقل انتخابات و تهدید تازه طالبان برای خبرنگاران نظریات شان را ابرازکردند.
دراین نشست شکریه اصیل رییس اطلاعات و فرهنگ بغلان عدم اطلاع دهی به موقع از جانب شماری از ادارات دولتی را مغایر قانون اساسی و حق دسترسی به اطلاعات دانست واز مسوولان ادارات خواست تا ازاین قسمت با خبرنگاران و  اصحاب رسانه های آن ولایت همکاری کنند.
شکریه اصیل اطمینان داد که تمامی شکایات و مشکلات خبرنگاران را به مسوولان ولایات بغلان می رساند و دررفع آن تصامیم لازم عملی خواهد شد.
ذکرالله نوری خبرنگار تلویزیون آریا و مسوول انجمن خبرنگاران بغلان از هشدار های طالبان برای خبرنگاران یاد آور شد و گفت که طالبان میخواهند درساحه دند غوری رادیوی محلی شانرا ایجاد کنند و نشرات داشته باشند.
او گفت که طالبان هشدار داده اند که درصورتی که دولت مانع نشرات رادیوی آنان شود هیچ رسانه و خبرنگار در بغلان مصئوون نخواهد بود.    ختم/ قایم .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا