اخباراقتصادTOPجامعه

آغاز کار ۱۱ پروژه چکدم در مربوطات ولایت کابل

کابل دوم حمل باختر
کار تطبیق ۱۱ پروژه چکدم به ارزش بیش از ۳۰ میلیون افغانی از جمله یکی آن درولسوالی میربچه کوت ولایت کابل آغاز شد.
غلام جیلانی حق پرست رئیس اطلاعات ونشرات وزارت انرژی و آب به آژانس باختر گفت: درمراسم افتتاح این پروژه ملا عبداللطیف منصور سرپرست وزارت آب و انرژی، ملا امین الله عبید والی ولایت کابل، انجنیر حبیب الرحمن حقپال رئیس عمومی حوزه دریایی کابل، مولوی ولی محمد تائب رئیس حوزه فرعی دریایی کابل وسطی، و شماری دیگر از مسئولین تخنیکی اشتراک داشتند .
دراین مراسم سرپرست وزارت آب و انرژی هدف از تطبیق پروژه ها را مدیریت آب، تامین آب زراعتی و تقویت آبهای زیرزمینی خوانده افزود: مجموعاً ۱۱ پروژه در ۱۱ ولسوالی کابل تطبیق خواهد شد، که چکدم سیاب بالا در ولسوالی میر بچه کوت اولین پروژه از این مجموعه می باشد.
در همین حال والی کابل با اشاره به خدمات صادقانه مسئولین امارت اسلامی اظهار داشت که جای خوشی است که امروز افغانستان با امکانات داخلی و تلاش فرزندان این وطن به سوی آبادی و شگوفایی در حرکت میباشد.
از سوی هم انجنیر حبیب الرحمن حقپال رئیس عمومی حوزه دریایی کابل در این برنامه از اهمیت این پروژه ها سخن گفته از شرکت قراردادی خواست تا در کیفیت تطبیق آن بیشتر توجه نماید.
به گفته منبع:‌ سه پروژه چکدم نیز قبلاً از سوی وزارت آب و انرژی در سه ولسوالی کابل راه اندازی شده بود که ازآن جمله یکی آن پروژه ها در ولسوالی گلدره تکمیل و دو پروژه دیگر آن در ولسوالی های خاک جبار و سروبی تحت کار می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا