فرهنگ

جشن استقلال کشور در غور به گونه شاندار بر گزار می شود

غور 30 سرطان باختر
از صدمین سالکرد استقلال کشور درغور به گونه با شکوه و متفاوت تر از سال های گذشته تجلیل به عمل می آید.
حبیب الله راد منش معاون والی غور به خبرنگار آژانس باختر گفت که اداره محلی غور برای تجلیل از صدمین سالگرد استتقلال کشور یک کمیته مشترک از مسوولان ادارات دولتی  ایجاد کرده است به ادارات وظیفه سپرده است تا آمادگی های لازم برای جشن  استقلال داشته باشند .
اداره محل نیزازآمادگی پذیرایی از مردم و نصب پوستر های غازی  امان الله خان درداخل وحومه شهر گرفته است ومدیریت نهاد های تسهیل کننده جشن مسوولیت بر گزاری این جشن را دارند .
رادمنش افزود که استقلال کشور یک تحول بزرگ  تاریخی و افتحار عظیم برای ملت این کشور دانسته می شود و دولت برای صدومین سالگرد استقلال کشور آمادگی دارد و هزینه بیشتر ی جهت بر گزاری یک جشن سراسری در ولایت ها ومرکز که بیانگر اهمیت وارزش یک قرن آزادی این ملت است تخصیص داده است .
فخر الدین آریا پور رییس اطلاعات وفرهنگ غور گفت: ریاست اطلاعات وفرهنگ با هماهنگی اداره محلی و دسته های فرهنگی وهنری این ولایت به استقبال گرامی داشت  صدمین سالگرد استقلال کشور نمایشگاه های هنری و فرهنگی رابر گزار خواهد کرد ومردم با علاقه مندی خاص و انگیزه ملی به این جشن خواهندپرداخت وهنر وخلاقیت و بازی های عنعنوی خویش را به نمایش خواهند گذاشت . شکریه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا