سیاست

رئیس جمهور غنی با قوماندانان جدیدالتقرر زون های ساحوی پولیس دیدار کرد

کابل باختر 23 میزان
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان امروز با قوماندانان زون های ساحوی پولیس که اخیراً بنابر فیصله شورای امنیت ملی در چوکات وزارت امور داخله تقرر حاصل نموده اند، دیدار کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر: در این دیدار که در ارگ انجام شد، رئیس جمهور گفت که قوهء پولیس ضرورت به رهبری، ایجاد انگیزه و جرئت بیشتر دارد.
رئیس جمهور خطاب قوماندانان یادشده گفت که شما بخاطر جرئت و آماده گی های که برای دفاع از وطن دارید، در این مقامات مقرر شده اید و از اینکه از سرتاسر افغانستان نماینده گی می کنید، نشان دهنده وحدت ملی کشور ماست.
رئیس جمهور افزود: قرارداد من با شما برای مدت شش ماه است و در این مدت تغییر بنیادی می خواهم، اگراین تغییر را نه آوردید، استعفا بدهید.
رئیس جمهور با اطمینان گفت که با رهنمایی و همکاری شورای امنیت ملی و وزرت امور داخله شما می توانید خدمات شایانی را به وطن و مردم انجام دهید.
قوماندانان زون های ساحوی پولیس، لوی پاسوال عبدالرحمن رحیمی قوماندان زون ۱۰۱ آسمایی، مل پاسوال جوره بیک قوماندان زون ۲۰۲ شمشاد، پاسوال اسدالله شیرزاد قوماندان زون ۳۰۳ سپین غر، پاسوال معشوق احمد سیلاب قوماندان زون ۴۰۴ میوند، پاسوال عصمت الله دولت زی قوماندان ۵۰۵ هلمند، مل پاسوال حسن شاه قوماندان زون ۶۰۶، مل پاسوال میر امان الله گذر قوماندان زون ۷۰۷ پامیر و لوی پاسوال شیر عزیز کامه وال قوماندان زون ۸۰۸ کندز می باشند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا