سیاست

محمد اشرف غنی رییس جمهور با اعضای شورای ولایتی زابل دیدار کرد

کابل باختر 14 سرطان
محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان در سفرش به ولایت زابل صبح امروز با رییس و اعضای شورای ولایتی آن ولایت دیدار کرد و مشکلات، خواست ها و پیشنهادهای آنان را شنید.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در این دیدارحاجی عطاجان حق‌بیان رئیس شورای ولایتی زابل به نمایندگی از دیگران صحبت کرد و به رئیس جمهور و هیئت همراهش خوش آمدید گفت.
وی مشکلات، خواست ها و پیشنهادهای شان را در رابطه به گمرک، ایجاد کندک سرحدی، توجه به میدان هوایی و کاریزها، جلوگیری از فساد اداری، تخصصی شدن شفاخانه ولایتی، ایجاد پوهنځی های زراعت و شرعیات در پوهنتون زابل، استخدام کادرهای زابل، بازسازی سرک ها، توجه به مراکز صحی، گسترش برنامه میثاق شهروندی به ولسوالی ها و افزایش سهمیه حجاج ولایت زابل با رئیس جمهور شریک ساخت.
سپس ریس جمهور صحبت کرد و از رییس شورای ولایتی زابل به خاطر اینکه مشکلات و خواست های مردم این ولایت را به گونۀ واضح با وی شریک کرد، تشکر کرد و گفت: حکومت در خصوص حل مشکلات و خواست های تان مکلفیت دارد که اقدامات مقتضی را روی دست گیرد.
همچنان رییس جمهور به خاطر جلوگیری از فساد و بهتر شدن وضعیت شفاخانه ولایتی زابل هدایات لازم داد و افزود که هیاتی به منظور بازاریابی برای میوه خشک زابل تعیین شده است.
رییس جمهور گفت: آن عده ولسوالانی که مدت زیادی را در پست های شان گذشتانده اند، تغییر و تبدیل می شوند و در هر ولسوالی زابل یک مسجد به گونه پخته و اساسی اعمار می شود و سایر مساجد نیز ترمیم و بازسازی خواهند شد. احمد ضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا