ورزش

پیروزی رئال مادرید بر بایرن مونیخ

منابع خبری بین المللی  – باختر6 ثور
تیم بایرن مونیخ بامداد پنجشنبه و درمرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا درعین شایستگی مغلوب رئال مادرید شد و صعودش به دیدار پایانی این رقابت ها به اما و اگر کشیده شد.
دردومین دیداررفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شاگردان 'یوپ هاینکس' درورزشگاه آلیانس آره نا شهر مونیخ میزبان تیم رئال مادرید بودند مقابل این تیم با نتیجه 2 بریک شکست خوردند تا کارشان برای صعود به دیدار نهایی این رقابت ها سخت تر از گذشته شود.
ابتدا 'جاشوا کمیچ' دردقیقه 27 برای تیم بایرن مونیخ گلزنی کرد و تیمش را پیش انداخت اما درادامه 'مارسلو' دردقیقه 44 و 'مارکو آسنسیو' دردقیقه 57 نیز برای رئال مادرید گلزنی کرده و برتری تیمشان دراین دیدار را رقم زدند.
شاگردان 'یوپ هاینکس' درتیم بایرن مونیخ با به صدا درآمدن سوت آغاز این دیدار، به سرعت به دروازه 'کیلور ناواس' سنگربان تیم رئال مادرید رسیده و موقعیت باز کردن دروازه این تیم را پیدا کردند اما از این فرصت نتوانستند استفاده کنند.
دردقیقه پنج 'فرانک ریبری' مهاجم فرانسوی تیم بایرن مونیخ از سمت چپ وارد محوطه جریمه رئال مادرید شد و ضربه او به مدافعان برخورد و این موقعیت نیز از شاگردان 'هاینکس' گرفته شد و او به تصمیم 'کویپرس' داور این دیدار اعتراض داشت.
دردقیقه 8 ' آرین روبن' هافبک هلندی تیم بایرن مونیخ مصدوم شد وجای خود را به ' تیاگو آلکانترا' داد. 
مصدومیت روبن و خروج اواز زمین کیفیت فنی بایرن مونیخ را تحت تاثیر قرارداد واشتباه بازیکنان این تیم به ویژه 'آلکانترا' بازیکن تازه وارد این تیم شرایط ذهنی بازیکنان این تیم را بهم ریخت دراین شرایط شاگردان 'زین الدین زیدان' درتیم رئال مادرید با دراختیار گرفتن توپ ومیدان به دروازه حریف نزدیک شده و چندین موقعیت خوب بدست آوردند.
دردقیقه 27 و پس از ناکامی بازیکنان رئال مادرید دراستفاده از ضربه کرنر، در یک ضد حمله سریع بازیکنان بایرن مونیخ به پشت مدافعان حریف رسیدند و 'جاشوا کمیچ' مدافع پیش تاخته باوراریایی ها با شوتی سنگین توپ را درون دروازه رئال مادرید جای داد و تیمش را پیش انداخت.
براساس آمار، تیم بایرن مونیخ در این دیدار در 75 درصد از زمان بازی مالکیت توپ و میدان را دراختیار داشت.
براساس یک خبر دیگر: شب گذشته و در دیگر دیدار این مرحله تیم لیورپول با نتیجه پر گل 5 بر2 تیم آ.اس رم را شکست داد و گام بلندی برای صعود به دیدارپایانی این رقابت ها برداشت.خلیل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا