سیاست

اعلامیۀ ریاست جمهوری در پیوند به حملات تروریستی بالای مساجد در کابل و ولایت غور

کابل باختر 29 میزان
جنایت‌كاران تروریست بار دیگر دستان پلید شان را به‌خون نمازگزاران مسلمان آلوده نمودند و در حملات جداگانه بالای مسجد امام‌ زمان در غرب کابل و مسجدی در ولایت غور، شماری از مردم مومن ما را هنگام نماز شام شهید و مجروح کردند.
هدف قراردادن مردم در اماكن مقدس و در هر جای دیگر، جنایت ضد بشری  و مغایر با تمام ارزش‌های اسلامی و حقوق بشری محسوب می‌شود و عاملین این‌چنین جنایات، مستحق نابودی‌اند.
جنایت‌كاران تروریست که اسلام را برای رسیدن به اهداف شوم شان حربۀ قرار داده‌اند و به هیچ یک از ارزش‌ها باورمند نیستند، امنیت مردم به‌خصوص نمازگزاران مومن را به‌خطر وتهدید مواجه می‌سازند که این خود اقدام تفرقه‌افگنانه میان مردم متحد افغانستان به‌حساب می‌آید.
اینک باردیگر با جدیت تمام تصریح می‌گردد که گروه‌های تروریستی هرگز به اهداف شوم خود جهت تفرقه‌افگنی موفق نمی‌شوند و به‌زودی از میدان نامشروع مبارزه، توسط نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان سرکوب و نابود خواهند شد.
تروریستان باید بدانند که اعمال جانی و نفرت‌برانگیز شان در جامعۀ متحد و به‌‌‌هم‌پیوستۀ ما نتایجی را به‌همراه نخواهد داشت، زیرا ساكنان این سرزمین در طول تاریخ از هر قوم و مذهب در كنار هم ایستاده و اکنون نیز توطیه‌های دشمنان را با اتحاد وهمبستگی خنثی خواهند كرد.
محمداشرف غنی رئیس‌جمهورکشور رویدادهای تروریستی شام دیروز را به‌شدت نکوهش می‌کند و به شهدا جنت برین و به زخمی‌ها شفای مجدداستدعا دارد.# احمد ضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا