امنیت

سخنگوی وزارت داخله: مرگ رهبرطالبان روحیه جنگی اعضای این گروه راتضعیف کرده

کابل/ باختر/12 اسد
می گوید مرگ ملا محمد عمررهبرگروه طالبان روحیه اعضای این گروه را تضعیف کرده و این گروه توانایی رویایی با نیروهای امنیتی را از دست داده اند.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر صدیق صدیقی سخنگوی وزارت امور داخله امروز دریک نشستی خبری گفت که نیروهای امنیتی پس ازاین تحرکات خود را دربرابر مخالفان مسلح دولت شدت می دهند.
وی افزود: "نبود ملا عمربه حیث فرمانده جنگ به حیث کسیکه مسوولیت جنگ در برابر مردم افغانستان رابه عهده داشت بالای روحیه دشمن کاملا تاثیرمنفی گذاشته و روحیه شان ازبین رفته است".
صدیق صدیقی همچنان ازکسانی که برای ملا محمد عمر رهبرگروه طالبان درکابل مراسم سوگواری برگزار کردند انتقاد کرد و آن را تاسف آور خواند.
سخنگوی وزارت امور داخله  همچنان گفت:" جای تاسف است که این افراد بادرک این که درجنگ افغانستان کی دست دارد، کی درحملات انتحاری دست دارد، کی باعث شهادت مردم بی گناه شده است باوجود این هم با ملا  به اصطلاح عمر لقب مجاهد را می دهد که این به معنی دست داشتن دراین جنایت است".
صدیقی تاکید کرد، هیچ چیز اراده نیروهای امنیتی کشور را دربرابر حفظ کشورتغییرنخواهد داد واین نیروها با تمام قوت ازکشور خود دفاع می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا