سیاست

عضویت چهار عضو ولسی جرگه به حالت تعلیق در آمد

کابل باختر 23 حمل
ولسی جرگه عضویت چهار تن از اعضای مجلس را به دلیل غیابت دایمی به حالت تعلیق در آورد .
به گزارش آژانس باختر عبدالرووف ابراهیمی رئیس ولسی جرگه امروز در مجلس عمومی گفت که این چهار غیابت بیشتر از 20 روز داشتند.
احمد بهزاد ، فرشته انوری ، پروین درانی وبشیر احمد   دیگر نمی توانند به جلسات عمومی و یا کمیسیون ها حضور یابند  همچنان آنها از تمامی امتیازات محروم ساخته شده اند.
ولسی جرگه بعد از آن عضویت چهار عضو مجلس را به حالت تعلیق در آورد که اعضای ولسی جرگه سه روز قبل فیصله نمودند که با آن نماینده گان مجلس که غیابت دایمی دارند وبرخورد جدی میکنند و امتیازات آنان را به حالت تعلیق در میاورند.
غیابت دایمی شماری از نماینده گان مشکلات جدی و  خلا کاری را برای ولسی جرگه درپی داشت و در بعضی اوقات جلسات عمومی به دلیل عدم تکمیل نصاب برگزار نمی شد.
با آنکه  ولسی جرگه امروز کار چهار عضو آن مجلس را به حالت تعلیق درآورد شماری از اعضای مجلس این اقدام را غیر عادلانه خواند آنها میگویند نماینده گان  هم در مجلس حضور دارند که ایام  غیابت شان بیشتر از این چهار نفر است مگر هیئت اداری آنان را نادیده گرفته است.
هیئت اداری ولسی جرگه میگوید که به  تعلیق در آوردن وظیفه این چهار عضو مجلس نماینده گان هشداری برای سایر اعضای مجلس است که نمی توانند غیابت دایمی داشته و باعث ایجاد خلا در کار ولسی جرگه شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا