۱۰۰ روز

پیکارهای انتخاباتی ریاست جمهوری ادامه دارد

کابل باختر/ 17/ حوت
در ادامه مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری داکتر اشرف غنی احمدزی امروز در میان هوادارنش در ولایت خوست برنامه هایش را بیان کرد.
به گزارش آژانس باختر، در گردهمایی که به همین مناسبت درمرکز ولایت خوست برگزار شده بود، اشرف غنی گفت، هرگاه پیروز شود چهل فیصد بودجه دولتی را برای ولایت ها اختصاص میدهد .
وی دو روز قبل درولایت بدخشان گفته بود که راه ابریشم را درآن ولایت احیا میکند.
سفر اشرف غنی احمدزی به ولایت خوست درحالی انجام میشود که پیکارهای انتخاباتی نامزدان ریاست جمهوری در روز های اخیر شدت پیدا نموده است.
در ادامه این پیکارها گل آقا شیرزوی امروز در ستدیوم ورزشی شهر جلال آباد در حضور هواخواهانش برنامه های کاری خود را بیان داشت و گفت که تا آخرین روز به پیکارهای انتخاباتی خود ادامه میدهد و هرگاه پیروز شود بیشتر به مسایل امنیتی تمرکز خواهد داشت تا درکشور امنیتی تامین شود.
درهمین حال داکتر فریدون بارکزی مشاور و سخنگوی گل آقا شیرزوی میگوید که در حمله افراد مسلح ناشناس بر دو عضو ولایتی ستاد انتخاباتی گل آقا شیروزی درولایت هلمند ، دو عضو ولایتی ستاد انتخاباتی آنها زخمی شده اند که درحال حاضر درشفاخانه بستری اند و وضعیت صحی آنان خوب است .
منابع امنیتی ولایت هلمند دراین باره چیزی نگفته اند.
طبق یک خبر دیگر ، ستاد انتخاباتی داکتر عبدالله عبدالله نامزد ریاست جمهوری درولایت بدخشان گردهمایی را به طرفداری از این نامزد ریاست جمهوری برگزار کردند که در آن جمع کثیری از شهریان فیض آباد حضور یافته و از داکتر عبدالله عبدالله اظهار حمایت نمودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا