ورزش

برخی از فدراسیون های ورزشی بغلان از عدم روحیه کمک و همکاری شاکی میباشند

پلخمری 7 ثور باختر
برخی از فدراسیون های ورزشی در ولایت بغلان از عدم روحیه کمک و همکاری آمریت ورزشی در این ولایت شاکی میباشند.
به گزارش خبرنگار محلی آژانس باختر از بغلان، ازجمله فدراسیون های ورزشی ناراضی، فدراسیون کیک بوکس میباشد و مسوولان این فدراسیون ادعا دارند که آمریت ورزشی به این فدراسیون حتی یک جوره محافظ دندان کمک نکرده است.
زلمی منوری رییس فدراسیون ورزشی کیک بوکس در بغلان  میگوید که از 18 سال به اینسو مصروف انجام تمرینات کیک بوکس میباشد، ضمن گلایه از آمریت ورزشی مبنی بر عدم کمک و همکاری آن فدراسیون و از رسانه ها، از جمله رسانه های تصویری محلی مبنی بر عدم مراجعه آنان جهت تهیه برنامه های ورزشی و تشویق ورزشکاران.
همچنان از تجار ملی و متشبثین خصوصی خواست که با درنظرداشت رو آوردن  جوانان، جوانان را به کلپ های ورزشی حمایت نمایند، تا باشد گراف افراد معتاد به مواد مخدر در جامعه بیش از این بالا نرود.
در همین حال احمد شاه مومنی آمر ورزشی ولایت بغلان گفته های مسوول فدراسیون کیک بوکس را بی بنیاد خواند و علاوه کرد متاسفانه با وصف تلاش های پیهم غرض دریافت بودجه لازم جهت کمک به فدراسیون های ورزشی ،تا حال ریاست المپیک به این خواست ما توجه نکرده است.
وی افزود، نه تنها فدراسیون کیک بوکس را بلکه هیچ فدراسیون ورزشی را به جز از حمایت های معنوی مبنی بر اعزام شان در مسابقات، اهدای کپ ها، تقدیر نامه ها و مدال ها کدام کمک دیگر نتوانستیم.
آمر ورزشی بغلان گفت، همین اکنون بیش از شش هزار ورزشکار جوان اعم از پسر و دختر در سی فدراسیون ورزشی در چوکات سه صد کلپ ورزشی مصروف تمرین بوده که از جمله صد ورزشکار دختران بوده که شصت تن آن در فدراسیون رزمی آی تی اف و به تعداد چهل تن دیگر در بخش فدراسیون والیبال مصروف تمرین میباشند.
وی علاوه کرد، فراهم ساختن تسهیلات و مهیا ساختن شرایط ورزشی به ورزشکاران جز اهداف و برنامه های کاری این آمریت بوده که مبنی بر این در هماهنگی با اداره مستوفیت بغلان تمام کلپ های ورزشی، از پرداخت مالیه و همچنان از تجدید جواز سالانه فعالیت شان معاف گردیدند.
قابل یاد آوریست علاوه بر یک سلسله نا امنی ها و عدم توجه دولت از فدراسیون های این ولایت، بغلان از جمله ولایت های است که دارای بیشترین ورزشکاران مدال آور از خارج کشور بوده که در عرصه ورزشی به افتخار های بزرگ ملی و بین المللی نایل گردیده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا