اخبارامنیت

امرالله صالح: هیچ تهدیدی مانع معرفی آدم کشان به مردم شده نمی تواند

کابل/ 22 قوس / باختر

معاون اول ریاست جمهوری تاکید دارد که هیچ تهدید مانع این که ما چهره های  آدم کش را به ملت خود معرفی کنیم نه خواهد شد.

به گزارش آژانس باختر؛ امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری در جلسه امنیتی صبح امروز گفت:  طالبان داعشی در یک پیام کتبی به ما هشدار داده اند که اگر کدام زندانی شان اعدام شد، کابل را به کشتارگاه مبدل خواهند کرد.

 امرلله صالح افزود که آنان همچنان تاکید کرده اند که افراد اختطاف شده را  که نزد آنان می باشند، سرخواهند برید.

به گفته معاون اول ریاست جمهوری؛ دولت همه شجره یی آنان‹داعش›  را می شناسد. این که تا اکنون مهار نشده اند بحث جدا است که رابطه مستقیم به قابلیت ها و توانایی ما دارد و من یک بار دیگر از قوه قضاییه کشور می خواهم، افراد خون خوار‹هراس افگنان› گرفتارشده رامحاکمه علنی کنند  .

این درحالیست که فهرست نام ها و عکس های افراد و سردسته های باند های جنایی و تروریستی درشهر ها وجاده ها نصب شده است،عملکرد که معاون اول ریاست جمهوری می گوید درکاهش رویداد های جرمی و تروریستی  درشهر کابل موثربوده است.

درهمین حال برخی از کارشناسان امور به این باوراندکه جلسات امنیتی درکاهش جرم های جنایی و تروریستی و افشای نام های افراد و سردسته های گروه های خورد وبزرگ جنایی و تروریستی واقعآ دستآوردهای قابل لمس داشته است اما این گروه ها به خاطر بقای شان هشدار هایی را صادر می کنند که گویا ما دست به حملات علیه مردم می زنیم.

آنان تاکید دارند که مردم باید از برگزاری جلسات امنیتی به خاطر حفظ منافع ملی و تامین شهر ها ، حمایت و پشتیبانی کنند.

درهمین حال روند پخش اعتراف افراد گرفتار شده که وابسته به گروه های جرمی وتروریستی اند، آغاز شده است ومعاون اول ریاست جمهوری می گوید درروز های آینده این روند سرعت بیشتری خواهد یافت. جاوید روشان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا