سیاستاخبارTOP

انس حقانی: نمایندگان امارت اسلامی با پیام امنیت و صلح به ناروی رفتند

کابل/  ۷  دلو/  باختر

انس حقانی یک تن از اعضای هیئت امارت اسلامی که به ناروی سفر کرده بود، نشست اوسلو را برای افغانستان پر دستآورد بیان داشته است .

انس حقانی در یک نوار تصویری که از سوی تلویزیون ملی پخش شد گفته است؛ این سفر یک گام مهم برای وصل شدن با جهان بود. او  سفر ناروی را مملو از دست‌آورد خوانده است.

حقانی گفته است« در این سفر با شماری از نمایندگان کشورهای خارجی دیدار شده است که تاثیرات آن در آینده‌های نزدیک روشن خواهد شد.»

از دید انس حقانی؛ این سفر برای پیدا کردن راه‌حل بحران افغانستان یک خبر خوب است و نمایندگان امارت اسلامی با پیام امنیت و صلح به ناروی رفتند و این پیام را به اشتراک کنندگان این نشست رسانده‌اند.

او در مورد نگرانی‌های جامعۀ جهانی از امارت اسلامی گفته است:« تشویش‌ها و نگرانی‌ها که نزد آنان بود اکثرا از رسانه‌ها برداشت کرده‌اند و از حقایق بی‌خبر بودند.»

نشست ناروی با اشتراک نمایندگان امارت اسلامی ،  شماری از فعالان سیاسی  و فعالان جامعۀ مدنی افغانستان ونمایندگان کشورهای امریکا، بریتانیا ،المان، اتحادیه اروپا و قطر در مورد وضعیت افغانستان، از یکشنبه چهارم دلو در شهر اوسلو ناروی  آغاز و سه روز ادامه داشت. تحلیل سیاسی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا