فرهنگ

اهداف انکشاف پایدار مورد بحث قرار گرفت

باختر ۷حمل/باختر
جلسه اهداف انکشاف پایدار امروز به منظور بررسی تاثیر برخی شاخص های توسعه یی معینیت های امور نشرات، مالی، اداری و توریزم  و فرهنگ وهنر و جوانان  وزارت اطلاعات و فرهنگ برگزار شد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، در این جلسه که به ریاست پوهنیار سیده مژگان مصطفوی معین مالی، اداری و توریزم برگزار شد، روی شاخص ها توسعه یی در بخش های جوانان، توریزم ، فرهنگ و نظارت از  نشرات بحث و تبادل نظر شد.
پوهنیار سیده مژگان مصطفوی با صحبت روی موارد فوق، تصریح کرد که ایجاد واحد های دسترسی به اطلاعات و کاهش خشونت علیه خبرنگاران از شاخص های توسعه یی معینیت امور نشرات و برخی شاخص های دیگر معینیت های مالی، اداری و توریزم فرهنگ وهنر  و جوانان می باشد که در عملی شدن این شاخص‌ها باید توجه شود.
وی آمار قتل خبرنگاران و خشونت علیه آنان در سال پار میلادی را بی پیشینه عنوان کرد و ایجاد واحدهای دسترسی به اطلاعات را در کاهش آمار خشونت علیه خبرنگاران موثر خواند.
اعضای این جلسه که متشکل از نمایند گان ریاست اجراییه، وزارت اقصاد و برخی اداره های ذیربط بود، در این خصوص دیدگاه هایشان را ارائه کردند و فیصله شد که در جلسه آینده نتایج بررسی ها از سوی برخی اعضای این جلسه ارائه شود. نثار ایثار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا