اخبارجامعه

باشندگان پروان حمایت شان را از نظام امارت اسلامی اعلام کردند

چاریکا،۲۱جوزا، باختر
صد ها تن از علما، بزرگان، متنفذین و جوانان پروان طی همایشی حمایت شان را از نظام ا.ا.ا اعلام نمودند.
به گزارش آژانس باختر، این همایش قبل از ظهر امروز از سوی مردم و شورای عمومی قریه داران این ولایت در هوتل ستاره پروان با اشتراک شماری از مقامات حکومتی، نهاد های مردمی، بزرگان و متنفذین برگزار شده بود.
مفتی محمد ادریس انوری معاون مقام ولایت، برگزاری چنین نشست ها را در تحکیم پایه های نظام اسلامی موثر دانسته گفت: جای نهایت افتخار است که امروز ما وشما آزاد و زیر چتر نظام اسلامی زندگی می کنیم؛ دست یافتن به نظام اسلامی یک نعمت بزرگ است که خداوند شامل حال مردم افغانستان نموده است و این نعمت بزرگ با قربانی هزاران مجاهد و آواره شدن صد ها هموطن ما قایم شده است.
وی افزود: به باور رهبری نظام ا.ا این افتخار متشرک بوده و همه مردم این کشور در آن شامل هستند، وباید همه در پهلوی یکدیگر حفاظت و حمایت این نظام را بکنند.
وی به مردم اطمینان داد که نظام ا.ا به خاطر حفاظت و حریت شهروندان تلاش می نماید.
در این نشست: مولوی ریحان الله، مولوی ثناالله و قاری رحمن داد به نمایندگی از علما صحبت نموده، پیروزی و حاکمیت نظام اسلامی را توسط مجاهدین ا.ا مقدس پنداشته گفتند: هویدا است که ملت بیچاره ما سال ها است که نفس راحت نکشیده بودند و عمر پر بار شان را در جنگ و تباهی سپری کردند و امروز ما افتخار می کنیم که یک نظام اسلامی در کشور حاکم گردیده است.
در این محفل سخنرانان بر یک پارچگی، اتحاد و برادری مردم تاَکید کردند و از مسوولان نظام و نیروهای امنیتی خواستند که با مردم از رویه نیک کار بگیرند تا سبب نزدیکی مردم با نظام شود.
خالقیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا