اقتصاد

بل صرفیۀ برق ماهوارشد

کابل / 20 حمل / باختر
شرکت برشنا مبنی برخواست مشترکین برق، بل صرفیۀ برق را ماهوار تنظیم کرد.
به گزارش آژانس باختر؛ به اساس تعهد حکومت و رهبری جدید د افغانستان برشنا شرکت مبنی بر رسیدگی به یکی از خواست های اصلی مردم، بل صرفیۀ برق ماهوارتنظیم شد، کاری که در هفده سال گذشته جامۀعمل نپوشیده بود.
درگام نخست ماهوار شدن بل صرفیۀ برق در کابل و بعد به تدریج در سایر ولایت های کشور تطبیق خواهد شد.
با وجود این که ماهوار شدن بل زیان های مالی را برای شرکت برشنا به بار می آورد، اما رهبری برشنا با درک عمیق از وضعیت نابه سامان اقتصادی مشترکان رهایشی به ویژه به هموطنان طبقۀ فقیر این تصمیم بزرگ را اتخاذ کرده است.
بدون شک ماهوار شدن بل برق در کنار کاهش صرفیۀ برق مشترکان گرامی، نقش بنیادی و حیاتی در راستای توسعۀ اقتصادی کشور خواهد داشت و بل ماهوار پنجاه در صد صرفیه برق مشترکان را از حد معمول کاهش خواهد داد.
رهبری شرکت برشنا متعهد است تا همه افغانان به برق مطمین، دوامدار و ارزان دست یابند، روی همین ملحوظ، شرکت برشنا در گام نخست بل های صرفیۀ برق را از دو ماه به یک ماه تغییر داد.
رهبری برشنا از عموم مشترکان گرامی به ویژه مشترکان کابل توقع دارد که پس از این در پرداخت صرفیۀ های برق شان هیچ نوع تعلل نکنند، چون ماهوار شدن بل سبب کاهش صرفیۀ برق مشترکان می شود و پرداخت صرفیۀ برق برای همه سهل خواهد بود.
رهبری برشنا پس از درک و شناسایی همه خلا ها و نارسایی ها مصمم است که به تدریج روند برق رسانی و ارائه یی خدمات را برای عموم مشترکان در سطح کشور سرعت بخش و درگام بعدی دافغانستان برشنا شرکت تعرفه یکسان را روی دست خواهد گرفت.احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا