اخبارفرهنگ

به مشکلات بخش های فرهنگی در سمنگان توجه می شود 

 ایبک/۱۲ میزان/ باختر

کارکرد هاومشکلات مسوولان رياست اطلاعات و فرهنگ ولایت سمنگان توسط انعام الله سمنگانی عضو کمسیون فرهنگی امارت اسلامی افغانستان  بررسی شد.

به گزارش آژانس باختر، انعام الله سمنگانی عضوی کمسیون فرهنگی امارت اسلامی افغانستان دیروز از رياست اطلاعات و فرهنگ بازدید کردندوکار کرد ومشکلات آن اداره را برسی کردند.

دراين بازدید  نخست امداد الله مهاجر مسوول فرهنگی وسرپرست رياست اطلاعات و فرهنگ سمنگان صحبت کردوگفت : ریاست اطلاعات وفرهنگ یک اداره فرهنگی است که به تعداد 30 تن به شمول اجیران وکارمندان  در این اداره کار می کنند.

وی افزود:در ولایت سمنگان چهاررسانه تلویزیون ملی ،رادیوشرعیت ، آژانس اطلاعاتی باختر ،رادیوشهروند فعال است و بعضی رسانه های دیگر به دلیل مشکلات اقتصادی فعالیت شان متوقف شده است و دروازه های آن رسانه ها بسته گردیده است و هچنان شماری از رسانه های چاپی نیز به دلیل نبودبودجه نشرات شان را متوقف شده است.

مهاجر در صحبت هایش یاد آوری نمودکه ریاست اطلاعات وفرهنگ یگانه اداره یی است که بعد از سقوط حکومت قبلی و حاکمیت  امارت اسلامی همه کارمندان ان به وظایف شان حاضر گردیده اند وکار های شانرا مطابق به پالیسی  امارت  پیش میبرند ودر این تحولات تمامی وسایل دفتری وتجهیزات آن به صورت سالم حفظ گرديده است.

مهاجر در صحبت های خود یک سلسله مشکلات این اداره‌ را اریه نمود وخواهان حل آن شد.

بعدا انعام الله سمنگانی صحبت نموده گفت : امروز جای بسیار خرسندی است که کارمندان این اداره سر وظایف شان حاضر بوده و تمام وسایل وتجهیزات دفتری آن حفظ گرديده است

همچنان سمنگانی از کارکرد و زحمات مسول فرهنگی  و همه کارمندان این اداره  سپاس گزاری کرد وگفت که به پیشنهادت شان رسیدگی خواهد شد.خالقیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا