اخبارجامعه

به منظور تقویت وهماهنگی میان جوانان لوگر نشستی برگزار شد

پل علم، 21 ثور، باختر
مدیریت امور جوانان ریاست اطلاعات وفرهنگ لوگر امروزنشستی را به منظور تقویت و هماهنگی میان جوانان آن ولایت و حمایت از نظام امارت اسلامی در آن ولایت برگزار کرد.
محمد موسی حامد مدیر عمومی امور جوانان لوگر هدف از برگزاری این نشست را تقویت هماهنگی میان جوانان، اتفاق، اشتراک و همکاری در برنامه های مهم ملی، دفاع از حقوق جوانان و حمایت و همکاری با نظام عنوان کرد وافزود: همانطوری که جوانان لوگر در درازای تاریخ به خصوص جهاد بیست سال اخیر به کمال صداقت با ریختاندن خون خویش در مقابل استعمار رزمیدند، حالا وقت آن است تا در آبادانی کشور، حفظ منافع ملی، پشتیبانی از نظام اسلامی و اصلاح امور نیز سهم خود را ادا کنند.
قاری عبیدالله احرار نمایندۀ محصلان پوهنتون لوگر از این اقدام ریاست اطلاعات وفرهنگ قدردانی کرد و اطمینان داد که در تقویت هماهنگی میان جوانان و حمایت از نظام اسلامی کشور همه جانبه تلاش می کند.
همچنان الله محمد مشوانی آمر فرهنگ و گرځندوی ریاست اطلاعات وفرهنگ، جوانان را قشر مهم جامعه خواند و از جوانان خواست تا از شرایط فعلی کشور برای رشد، تعلیم و تحصیل شان بگونۀ اعظمی استفاده کنند.
اشتراک کنندگان نشست، پیشنهادها، ومشکلات شانرا با مسؤلان ادارۀ اطلاعات وفرهنگ لوگردر میان گذاشتند خواستار رسیدگی به آن شدند که مورد توجه مسوولان قرار گرفت.
محفوظ حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا