امنیت

تقدیر از نیروهای امنیتی کشور، از سوی انجمن ملی ارتباطات جوانان افغانستان

شهرهرات 9 حوت باختر
انجمن ملی ارتباطات جوانان افغانستان از نیروهای امنیتی کشور برای گرامی‌داشت از روز آنان، طی محفلی تقدیر و حمایت‌شان را اعلام کرد.
داکتر غلام داوود هاشمی معاون ولایت هرات با اتحاف دعا بر روان پاک شهدای نیروهای امنیتی ودفاعی افزود: برای نهادینه شدن فرهنگ حمایت و تقدیر از نیروهای امنیتی ودفاعی باید بیشتر کوشید و همچنین، ابراز خرسندی کرد، که اقشار مختلف جامعه در این اواخر در هرات برای ایجاد قوت قلب به نیروهای امنیتی شان محافل زیادی دایر کرده اند.
داکتر صبغت‌الله عبیدی مسوول انجمن ملی ارتباطات جوانان افغانستان، می‌گوید: خدمات صادقانه و دلیرانه نیروهای امنیتی کشور می‌طلبد تا از آنان تقدیر صورت بگیرد و آنان حمایت مردم واقع شوند.
وی حمایت و تشویق نیروهای صادق کشور را یکی از مسوولیت‌های اساسی شهروندان کشور گفت: نیاز است تا همیشه برای ایجاد قوت قلب برای آنان، آنان را تحسین کنیم.
وی از دیگر اقشار جامعه نیز می‌خواهد تا به هرنحوی حتی با اهدای یک شاخه گل کوچک نیز سهم خود را به عنوان حامی نیروهای امنیتی کشور اعلام کنند.
همچنان، عبدالقدیر  جمشیدی به نمایندگی از نیروهای امنیتی، از بانیان این محفل ابراز سپاس کرد  و حمایت نیروهای امنیتی از سوی شهروندان را نشانه همکاری دانست.ختم/حبیب سادات

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا