اخبارورزش

توزیع جوایز مسابقه رقابتی “در مسیر نور” در هرات

هرات، 19 ثور، باختر
رقابت های دینی درمسیر نور در هرات پایان یافت.
سید حصین نعیمی آمر جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ هرات هدف از برگزاری این رقابت ها را آشنایی جوانان با سیرت پیامبر (ص) خواند و بیان کرد که این آمریت در آیندۀ نزدیک برنامه های بیشتری برای آگاهی و مطالعه جوانان روی دست دارد که به زودی برگزار خواهد شد.
مولانا نعیم الحق حقانی رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات به اشتراک کنندگان گفت” همین که شما در این مسابقه دینی شرکت کرده اید همه تان در نزد ما برنده هستید، زیرا اشتراک شما جوانان در این مسابقه باعث شد در مورد سیرت پیامبر خود سرور کائنات حضرت محمد مصطفی (ص) اطلاعات بیشتری کسب کنید کسانیکه سیرت سرور کائنات را مطالعه کنند و به زندگی خود عملی کنند هم پیروز دنیا خواهند شد وهم پیروز آخرت.”
حقانی افزود امارت اسلامی به دنبال استعداد جوانان تحصیل کرده است ، ما امیدواریم تا شما جوانان بیشتر تلاش کنید مطالعه کنید تا دانش خود را افزایش داده و آماده خدمت به کشور عزیز خود افغانستان باشید.
رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات بیان داشت ما همیشه حامی جوانان بودیم و انشاءالله در آینده نیز در خدمت جوانان این سرزمین خواهیم بود و از برنامه های خوب جوانان حمایت می کنیم..
همچنان محمد آریایی مسئوول آموزشگاه صدای صلح جوانان ضمن تشکری از ریاست اطلاعات و فرهنگ گفت کسانیکه تلاش می کند حتما به هدف خود خواهند رسید وی جوانان را امید کشور دانسته و از جوانان خواست تا در مسیر شکوفایی کشور خود گام بردارند.
در این مسابقه جوایز نفیس همچون یک پایه لباسشویی، یک پایه لپ تاب، یک ست مبایل و 5 بورسیه با تخفیف 70 فیصد از طرف انستیتوت کاردان شرق و چند جلد قرآن کریم در نظر گرفته شده بود که برای برندگان توزیع شد.ختم/ابوی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا