سیاست

“جرگه آزاد سنگگ شد”

 

كابل/7/حوت/باختر

برنامه جرگه آزاد که به همت رادیو تلویزیون ملی وبی بی سی میدیا اکشن نشر می گردد بسیار سریع راهش را درمیان مردم بازکرده وعلاقه مندان فراوان درطیف وسيع جامعه پیداکرده است .

به گزارش آژانس باختر ، چند برنامه ای جرگه آزاد به نوبت نشر شد و روي مسایل مختلف، مردم بامسوولان رو در رو به بحث پرداختند ، اما برنامه ای چهارمی نمی دانیم چرا، تاکنون نشر نشده است.

به هرحال این برنامه تا ارگ نیز سرکشیده، بنابه گزارش منتشره تیوتر بی بی سی میدیا اکشن حامدکرزی رئیس جمهور اسلامی افغانستان دردیدار با گرداننده گان این برنامه گفته است : جرگه آزاد "برنامه ای بسیار خوب است."

در استناد به این گزارش رئیس جمهور کرزی خود را ازهوا خواهان این برنامه دانسته مطرح ساخته است "جوانان مبدل به کتله حیاتی کشور شده اند" .

متکی به این گزارش رئیس جمهور پس از تماشای سومین برنامه جرگه باگرداننده گان دیدار کرده واین اظهارات را بیان داشته است .

اظهارات رييس جمهور در مورد برنامه، مبين يك حقيقت ديگر است و آن اینکه رئیس جمهور کشور نه تنها اساس گذار آزادی بیان درکشور است بل دردیدار ها با مسوولان رسانه ای آنها راترغیب می کند و کرده است که برای نهادینه سازی آزادی بیان خسته گی ناپذیر عمل کنند .

به هر صورت مردم این برنامه را بسیار خوش کرده اند.

حمیدالله یکتن از شهروندان کابل که خود را از علاقمندان این برنامه می داند گفت ،این برنامه از دل مردم گپ میزند، ولی نمی داند چرا در پخش برنامه چهارم تاخیر به وجود آمده است.

او گفت" برنامه چهارم سنگگ شده است" .

درهمین حال گرداننده گان این برنامه میگویند که بنابر معاذیرتخنیکی درنشر برنامه ای چهارم تاخیر رونما گردید، اما سنگگ نشده، به زودی هموطنان می توانند برنامه را تماشا کنند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا