اخباراقتصاد

جمع آوری عواید در پروان ادامه دارد

چاریکار/ ۲عقرب/ باختر

والی پروان برعرضه خدمات بر شهروندان چاریکار و گرد آوری عواید توسط مسوولان در آن ولایت تاکید کرد.

به گزارش آژانس باختر؛ در محفلی که به این مناسبت در مرکز پروان تدویر یافته بود، ملا محمد فرید عمر والی پروان در رابطه به چگونگی روند فعالیت مسوولان ادارات به تفصیل صحبت کرده، گفت: روسا و مسوولان ادارات مکلف اند تا به وظایف شان حاضر باشند و در قسمت عرضه خدمات بهتر به شهروندان تلاش نمایند.

عمر تدویر جلسات اداری را بخاطر بهبود فعالیت های ادارات نهایت مهم خوانده تاکید کرد که تمام روسا و کارمندان ادارات به وظایف شان حاضر باشند.

سپس مفتی کفایت الله حقانی مستوفی پروان از ادامه فعالیت کارمندان در وظایف شان اطمینان داده، گفت ادارۀ مستوفیت این ولایت درشش ماه اخیر این سال بیشتر از ۶۹ میلیون افغانی از مدرک مختلف به حساب دولت جمع آوری کرده و در تلاش است تا سطح عواید بیشتر از پیش بالا برود.

مستوفی پروان اطمینان می دهد که در قسمت جمع آوری عواید در تمام  ولسوالی ها کار جریان دارد.

در همین حال مولوی سید ایمل نیکمل آغا شاروال شهر چاریکار می گوید که در دو ماه گذشته این ادارۀ پنج میلیون افغانی عواید گردآوری کرده و روزانه ۵۰ مترمکعب کثافات را از داخل شهر پاکاری می کندو نهال های شهرچاریکار را نیز آبیاری می کند.

وی از مقام ولایت می خواهد تا در قسمت آغاز کار پروژۀ های نمیه کاره که کار آنان تا ۸۰ فیصد تمام شده و پول آن در بانک ها مسدود می باشد، همکاری نمایند.

همچنان در این نشست مولوی غلام حضرت جراح رییس معارف، نجیب الله هاشمی نماینده شهرسازی و اراضی، مولوی شمس الحق صادق ییس سره میاشت، حبیب الرحمن مسوول نمایندگی نوی کابل بانک، عبدالواحد کریمی رییس امور مهاجرین، عبدالحی سجانی رئیس مالی مقام ولایت، رحمت الله رحیمی آمر اطلاعات ریاست اطلاعات وفرهنگ و محفوظ الله فکور رییس احیا و انکشاف دهات هرکدام به نوبه مطابق استقامت های کاری شان در راستای تسریع روند کار در ادارات دولتی ورسیدگی به نیازمندی های باشندگان صحبت کردندو متعهد به عرضه خدمات به شهروندان پروان شدند وهمچنان مشکلات، چالش ها و دیدگاه های شان را مطرح کرد، خواستار رسیدگی به آن شدند.

خالقیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا