اخبارامنیت

جوانان بیشتر درلوگر در صفوف نیروهای امنیتی ودفاعی می پیوندند

پل علم /16جدی/ باختر

با وجود چالش ها جوانان نسبت به گذشته بیشتر در پیوستن به صفوف نیروهای امنیتی ودفاعی علاقه مندی نشان می دهند. این جوانان می گویند که برای دفاع از دست آورد های کشور آماده اند.

مل پاسوال فیض الله غیرت قومندان امنیۀ لوگربه خبرنگار آژانس باختر گفت که منسوبان امنیتی در لوگر برای مبارزه با گروه های مسلح مخالف دولت آماده است. وی گفت که علاقه مندی جوانان در پیوستن به صفوف منسوبان امنیتی بیشتر شده است.

 وی افزود که روز گذشته بیش از یکصد تن ازجوانان برای راه یابی به صفوف پولیس ملی و قطعه خاص پولیس ملی امتحانی را در قومندانی امنیۀ لوگر سپری کردند‌.

 وی خاطر نشان کرد که جوانان به مثابۀ نیروی پر تحرک جامعه نقش کلیدی در تامین امنیت کشور دارند.

شاپور احمدزی سخنگوی قومندانی امنیۀ لوگر گفت که امتحان در مرکز جلب و جذب قومندانی امنیۀ لوگر راه اندازی شده بود که جوانان موفق این امتحان، به شکل عملی ونظری در مراکز آموزشی، شش ماه آموزش خواهند دید.

قومندانی امنیۀ لوگر درحالی از علاقه مندی جوانان در پیوستن به صفوف منسوبان امنیتی خبر می دهد که خوشبختانه در این اواخر باشندگان لوگر شاهد بهتر شدن امنیت درآن ولایت استند، از یک سو مسوولان امنیتی از تدابیر خوب امنیتی خبر می دهند و ازسوی دیگر مردم می گویند که با سرد شدن هوا فعالیت طالبان مسلح کم شده است و باید دولت برای سال پیشرو درامر مبارزه با مخالفان مسلح دولت آماد گی کامل داشته باشند. محفوظ حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا