اقتصاد

رئیس مشرانو جرگه مشکلات انجمن صنعت کاران را استماع کرد.

کابل 8 دلو باختر

فضل هادی مسلمیار رئیس مشرانوجرگه امروز  با شماری از اعضای انجمن صنعت کاران افغانستان در مقر شورای ملی ملاقات نمود.

دفتر مطبوعاتی  مشرانوجرگه به آژانس اطلاعاتی باختر خبرداد،

در این ملاقات عبد الجبار صافی رئیس انجمن صنعت کاران افغانستان اظهارداشت که دولت نتوانسته که پالیسی خاص رابرای رشد سرمایه گذاری اتخاذ نماید اگر دولت بخواهد که صنعت در افغانستان رشد کند باید تکس و مالیه را پائین آورد. همچنان موصوف افزود که نداشتن امکانات زیربنایی چون کمبود برق، کانالیزاسیون، زمین، عدم حمایت های مالیاتی و نبود قوانین لازم و از جمله مشکلات است که صنعت کاران افغانی را رنج میدهد.

رئیس مشرانوجرگه بعد از استماع مشکلات آنان، روی ضرورت وسعت واحیای صنعت در کشور روشنی انداخته، گفت که دولت با امکانات موجود درعرصه رشد و انکشاف صنعت اقدامات لازم را انجام خواهندکرد و نیز متعهدشد که خواسته ها و پیشنهادات شانرا ازطریق کمیسیون های مربوط مشرانوجرگه با مراجع ذیربط درمیان خواهند گذاشت.

طبق یک خبردیگر:

همچنان شماری از بزرگان، قوماندانان جهادی، محاسن سفیدان ولسوالی دره ولایت پنجشیر با محمدعلم ایزدیار نایت او ل مجلس سنا ملاقات کردند.

در این ملاقات آنان یک سلسله مشکلات محیطی شانرا از نگاه  اعمار سرکها، توجه به سکتور زراعت، برق، معارف و تحصیلات عالی بیان داشتند.

در مقابل نایب اول مشرانوجرگه ضمن وعده همکاری در حل مشکلاتی محیطی شان گفت، مشرانوجرگه همواره در خدمت مردم رنج  کشیده این مرز بوم بوده وقرار است در سال جاری از صلاحیت های نظارتی شان به خاطر حل مشکلات مردم استفاده اعظمی نمایند.

محمد علم ایزد یار نایب اول مشرانوجرگه امروزبا تعدادی از جنرالان و افسران اردوی ملی ملاقات کرد.

در این ملاقات آنان از انتخاب هیئت اداری مشرانورجرگه ابراز قدردانی نموده، گزینش محمد علم ایزدیار را به حیث نایب اول مشرانو جرگه تبریک گفتند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا