اخبارجهان

روسیه ورود هشت مقام امریکایی را ممنوع کرد

مسکو/اسپوتنیک/28حمل/باختر

وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که ورود 8 مقام امریکایی به روسیه ممنوع شده است که شامل لوی څارنوال، وزیر داخله و مدیر اطلاعات ملی امریکاست.

به گزارش آژانس باختربه نقل از اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که ورود 8 مقام امریکایی به روسیه ممنوع شده است که شامل لوی څارنوال، وزیر داخله و مدیر اطلاعات ملی امریکا می باشد.

وزارت امور خارجه روسیه افزود: همچنان ورود جان بولتون، مشاور امنیت ملی رییس جمهور سابق امریکا و جیمز وولسی، مدیر پیشین سازمان مرکزی اطلاعات امریکا نیز به روسیه ممنوع شده است. علاوه بر آن نیز ورود مدیر اف بی آی و سوزان رایس و مدیر دفتر زندان فدرال امریکا ممنوع شد.

وزارت امور خارجه روسیه در ادامه اعلام کرد: مقامات سابق و فعلی امریکا که وارد لست سیاه فدراسیون روسیه شده اند در دوره های ضد روسی در واشنگتن شرکت می کنند.

۱۵ اپریل، امریکا تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه وضع کرد و اعلام کرد که ۱۰ کارمند ماموریت دیپلماتیک روسیه را اخراج می‌کند. وزارت امور خارجه روسیه نیز اعلام داشت که روند تحریم‌های واشنگتن جوابگوی منافع مردم دو کشور نیست. این وزارت افزود: پاسخ به تحریم‌های امریکا تدوین و در آینده نزدیک اعلام می‌شود.فریده بابک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا