اخبارفرهنگجامعه

ریاست اطلاعات فرهنگ بغلان از مواصلت سه هزار نسخه پیام تبریکی امیرالمؤمنین در آن ولایت خبرداد

پلخمری، 16سرطان، باختر
ریاست اطلاعات و فرهنگ بغلان از مواصلت سه هزار نسخه پیام تبریکی عالیقدر امیر المؤمنین شیخ الحدیث و التفسیر مولوی هبةالله اخندزاده که به مناسبت عیدسعید اضحی مواصلت ورزیده است خبرداد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛ امارت اسلامی در پرتو اصول اسلامی و شریعت و حفظ منافع علیای کشور متعهد به آزادی بیان است بناءْ ژورنالستان بامراعات این دو اصل می توانند به فعالیت شان ادامه دهند.
این مطلب در پیام تبریکیه یی امیرالمؤمنین شیخ الحدیث و التفسیر مولوی هبةالله اخندزاده که به مناسبت فرارسیدن عید سعید اضحی گنجانیده شده است به ولایت بغلان مواصلت ورزیده است.
درین پیام با ارجگزاری به فداکاری های شهدا در امر پیروزی امارت اسلامی این فتح و پیروزی را مربوط به تمام ملت دانسته که ۲۰ سال زحمات و تکالیف را متقبل شدند۰ امیرالمومنین ضمن استقبال از بازگشت شماری از افغانهای مقیم خارج کشور استقبال کرد و درین پیام به کمیسیون موظف هدایت داده شده است متعهد به تعهدات شان باشند.
مولوی اسدالله مصطفی هاشمی رئیس اطلاعات وفرهنگ بغلان با تایید از مواصلت پیام تبریکیه یی امیرالمومنین به آژانس باختر گفت که سه هزار نسخه این پیام به قطع وثقافت زیبا به شکل رنگه به زبان های دری وپشتو اقبال چاپ یافته است و قرار است که درتمام ولسوالی های بغلان ارسال شود.
حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا